Dames, Ben net naar de echoscopist geweest omdat ik telkens tussentijds bloedverlies heb ondanks dat ik de pil slik. Ik kreeg een echo en na 5 seconde zag de echoscopist het al.. het is 1 chaos in mijn baarmoeder en er zitten echt superveel grillige structuren van oa 2x1x1cm. ook het woordje dat het misschien kanker is is gevallen.. ik ben HELEMAAL kapot.. heb zoveel verdriet.. nu een verwijskaart halen voor de gynaecoloog bij de huisarts en dan word er weefsel afgenomen en onderzocht.. ik ben zooooo bang.. mijn wereld is even ingestort..
Nee, wat verschrikkelijk zeg. Kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent. Er gaat natuurlijk van alles door je hoofd. Ik hoop dat het iets onschuldigs is. Heel veel sterkte. Hoe lang duurt het tot je de uitslag hebt van het weefsel?
jeetje meis wat verschrikkelijk, hopelijk blijkt het niet zo erg te zijn. Ik wens je heel veel sterkte toe!
Daantje!!! Jeetje, wat schrikken!! Ik snap heel goed dat je nu aan het allerergste denkt, maar ik hoop toch dat het je lukt om wat te kalmeren. Het hoeft geen ernstige ziekte te zijn!!! pfff, snap dat je bang bent...en dat je je nu van alles in je hoofd haalt. Zorg dat je nu niet alleen bent! Wanneer kun je terecht? Heel veel sterkte, wachten is nu heel zwaar, maar echt, het kan nog alle kanten op. Dikke knuffel Amber
Jemig wat vreselijk en wat zul je geschrokken zijn!!.. Probeer nog wel positief te blijven... een echo wil niet alles zeggen he! Ik hoop voor je dat je snel uit deze onzekerheid bent en dan met goed nieuws hier het komt vertellen. Sterkte!
och jeetje meen je niet! heb je eerder echo,s gehad? en hebben ze dat nooit gezien? heb je trouwens al een kindje? weet niet echt wat ik moet zeggen,maar heeeeel veel sterkte zal voor je duimen dat alles goed komt!! dikke dikke knuffel van mij
Zo dat is schikken he! Probeer rustig te blijven, ookal lijkt me dat op dit moment heel erg moeilijk. Snap alleen niet dat ze het woordje kanker al gebruikt hebben, terwijl er nog niets zeker is. Sterkte meis
oh bah wat een ongelovelijk rotnieuws en dat is nog zacht uitgedrukt natuurlijk.. snap dat je helemaal van slag bent.. maar ik neem aan dat die plekjes niet perse die vreselijke ziekte hoeven te betekenen? dus probeer (zal zeker niet meevallen) niet meteen van het ergste uit te gaan... ik duim hard met je mee dat het niet zo ernstig is als dat ene... dikke knuffel!
dankjewel meiden, ben echt zooo van slag.. nu moet ik dus eerst een verwijskaart regelen en dan weer terug naar de gyn.. kan ook weer goed een week duren, en dan weefsel afnemen en laten onderzoeken.. het zat in ieder geval goed vol met verschillende weefselstukken en het zag er zeer grillig uit en niet goed volgens de echoscopist.. ze wenstte me ook erg veel sterkte.. ik ben helemaal over mn toeren..