Welke foundation is nu ECHT dekkend?

Discussie in 'De lounge' gestart door MissyZuilen, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valisia

Valisia Niet meer actief

Ik heb de vloeibare foundation van Bobby Brown. Heeft een beschermingfactor en ziet er natuurlijk uit. Nu gebruik ik het echter zelden meer nadat ik een hele goede huidverzorgingslijn heb ontdekt waarvan mijn gezichtshuid echt zo is van opgeknapt (had een onregelmatige rood vlekkerige huid met beginnende bruine ouderdomsvlekjes) dat ik het niet meer nodig heb :)

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Eens bij de Douglas of Ici paris langsgaan

Daar hebben ze oa chanel, dior, lancome, estee lauder,clinique, etc

Samen zijn dat zo'n 100 verschillende kleuren en daartussen moet toch écht DE kleur zitten

Ik heb zelf de dior forever poederfoundation in 010 ivory

Ik heb een vette huid die glimt met acne en littekentjes en rode vlekjes en hij dekt volledig en mijn huid is mat en glimt niet en rode vlekjes zijn weg en geen acne littekens meer zichtbaar. Ook zonnefactor 25 :)

Wel 45 euro (met 10% korting die je standaard krijgt met de gratis kaart van Ici paris) maar wél goed en geen finishing powder meer nodig. Blijft de hele dag mooi mat en muurvast

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Van Vichy heb je dermablend, dat dekt zelfs wijnvlekken , grote moedervlekken etc. Alleen bij een apotheek verkrijgbaar ( zonder recept) en je betaald er ook redelijk wat voor.

Deel Deze Pagina