Bij een huidtherapeut kan je terecht voor camouflage therapie. Deze camouflage is echt waterproof en blijft de hele dag zitten en word bepaald op jouw huidskleur..
Helaas weet ik niet de naam van de zalf. Het was ook in het buitenland (Frankrijk). Misschien een andere dermatoloog proberen? Bij haar zou het volgens een eerste dermatoloog ook niet overgaan, toen is ze naar een andere gegaan. Die heeft haar dus die zalf gegeven. Jammer dat ik je niet verder kan helpen.
Ts, Ik ben toch maar gegaan voor de Marc Inbane tanningspray en ben blij met het resultaat. Echt een aanrader, vlekkeloos bruin
Ik heb nog niks gekocht. Als zoontje dadelijk slaapt eens kijken Kunnen die vlekken ook verdwijnen? Ben er 90% zeker van dat ik vorig jaar op beide knieën een witte vlek had. Nu op 1 knie
Een plek zou minder kunnen worden of zelfs weggaan maar als je echt vitiligo hebt dan breidt het in de loop der jaren langzaam uit helaas. Er zijn wel behandelingen zoals puva, uvb, cremes, transplantaties waardoor je kan proberen de plekken weg te krijgen maar dan zal dat waarschijnlijk niet blijvend zijn. puva en uvb is ook niet alles, verhoogd risico op huidkanker en die cremes zijn ook niet goed om langdurig te smeren. Als jij in het beginstadium zit zou je het wel een paar keer kunnen proberen. Wie weet trekt het dan voorlopig wel weg. En als je maar een paar kleine plekjes op je hand hebt en verder nergens dan heb je nog wel genoeg aan zo'n foundation, of je zou eens camouflagetherapie kunnen doen.
Echte behandelingen hoef ik niet. Ze hoeven niet weg maar af en toe eens camoufleren zou wel leuk zijn maar geen 24/7