De titel zegt het al. Heeft iemand lekkere recepten om zelf ijslolly's te maken? IK Kom niet veel verder dan siroop en water
Aardbeien met appelsap. Komkommer, appelsap, beetje citroensap en wat muntblaadjes, (mengen naar smaak, evt water toevoegen als je het te zoet vindt). Banaan met een schepje cacao.
Leuk topic.Lijkt me erg lekker maar nog niet geprobeerd. Plakjes aardbeien,druiven,perzik of ander seizoensfruit in de vorm en aanvullen met druivensap. Offtopic waar haal je ijsvormpjes die je per stuk in de diepvries kunt leggen.we hebben geen ruimte om te laten staan.
- Wilde perziken blenden met een klein beetje griekse yoghurt. - Aardbeien, frambozen, bessen en wat honing - Aardbeien en wat griekse yoghurt Mmmm, ik probeer van alles uit, nu zitten er peren met wat appelsap in de vriezer.
Ik heb ze nu met magere perzikyoghurt en kersen in de vriezer. Had ik nog over. Ijsjes zijn geweldig om restjes op te maken
Tupperware heeft ze, die kun je zo los in de vriezer leggen. Zijn wel duur. Ikea heeft losse, die alleen wel even in een houder moeten staan tot ze bevroren zijn, maar daarna kunnen ze dan los liggen. Edit: even gezocht nog, ze hebben nu ook echt losse, van die schuifijsvormen. Lekker lekproof ook nog! UTSPÄDD Ijslollievorm - IKEA En dan dus ook nog 'gewone'. CHOSIGT Ijslollievorm - IKEA
Ik maak ze met ranja. Of met vers fruit. Vers fruit glad pureren. Dan suikerwater maken en dat mengen. Afbsnkkkk van het fruit en de hoeveelheid maak je suikerwater. Genieten!
Offtopic waar haal je ijsvormpjes die je per stuk in de diepvries kunt leggen.we hebben geen ruimte om te laten staan.[/QUOTE] Ik heb ze vorige week bij de lidl gekocht, die waren daar in de aanbieding. die kunnen wel los van elkaar. Hele leuke en lekkere recepten zitten er tussen zeg. Ik ga mij zo eens uitleven in de keuken om wat lekkere ijsjes klaar te maken
Hoe meca het doet doe ik ook wel eens. In een ijsblokjesvorm en dan prikkertjes er in. Zijn het niet direct zulke mega ijsjes.
Mmm.... Net dit heerlijke uitprobeersel op! Stukjes watermeloen Stukjes mango Verse jus d'orange De combinatie van de zoete stukjes met de wat zuurdere jus was echt heerlijk!!
Was ook echt heel erg lekker, echt een aanrader! Morgen ga ik denk ik stukjes kiwi met appeldiksap erdoor invriezen.
wij hebben een zoku ijsjesmaker. meestal doen we gepureerd fruit erin of yoghurt. in een paar minuutjes heb je dan een ijsje. ideaal, soms besluiten we ad hoc om van het toetje een ijsje te maken.