Boy G. Dat beroemde nummer van de countryclub.. M Jackson i now uit de tijd ect maar ik ga uit mijn dank met thriller. Of Ben😌😌😌
ik weet niet of het foute muziek is maar ik ben groot fan van Marco borsato en Nick en simon.. Ook kan hier rustig kerstmuziek ala frank sinatra, wham of mariah carey hard aan staan :d
MJ is niet fout hoor. Hij is een icoon (geweest) en een trendsetter. Hij was enerverend en een groot talent. Dat kun je niet fout noemen. Neem nrs als Earth Song, Man in the mirror, You are not alone, Heal the world en Black or white, zijn nog steeds toepasselijk in deze tijd... Onder fout versta ik van die radio oranje artiesten. Voor de 'Beliebers'
Volgens sommige hel fout....maar i love happy hardcore (en gelukkig onze zoontje ook,dus in de auto moet ik altijd hh van hem aanzetten )
Tja wat is fout? Wat voor de een fout is, is voor de ander juist geweldige muziek. Nick en Simon is genoemd. Dat vind ik totaal niet fout. Ik ben groot fan van ze en daar zou ik me nooit voor schamen Ik vind een aantal nummers van One direction leuk. Ook niet fout vind ik maar misschien 'apart'. Omdat hun doelgroep toch wat lager ligt als mijn leeftijd (maar je bent zo jong als je je voelt toch )
Uiteindelijk is niks fout luister zelf van Ed Sheeran tot Frans Duits heel gevarieerd dus. Maar Justin is echt mijn guilty pleasure One Direction heeft zeker ook een paar goede nummers, vind zelfs mijn vriend nog Ok haha.
Ik durf het bijna niet te vertellen... Maar als ik in de auto zit en Love yourself van Justin Bieber wordt gedraaid, zet ik hem harder en zing ik mee
Met stip: ABBA. Maarrrrr ik zag ooit een docu van hun en het schijnt dat de muziek echt briljant in elkaar zit. Hmm, misschien is ABBA toch niet fout? Mijn dochter van drie vindt Justin B liedjes leuk en ook al is het niet helemaal in mijn straatje, ik zing het samen met haar vrolijk mee. Die foto's in Adams kostuum doen mij niet veel. Hou toch meer van wat mannelijker mannen.
Ik vind het ook helemaal niet fout... Ik sport er altijd op... Heerlijk die echt hardcore ( happy ook wel) Speedcore vind ik dan weer niet echt leuk Mijn echte guilty pleasures zijn dirty dancing... Ali B rampeneren ( lekker blij) Turbo van the opposites ....Shaggy...wiggle it van 2 in a room...en nog wel veel meer...
Ik heb niet zoveel met muziek van tegenwoordig, behalve Adele. Bij ons wordt nog steeds jaren 80 en 90 muziek geluisterd, mijn man is daarnaast fan van Beatles. Ik vind het persoonlijk geen foute muziek. Als tiener (in de jaren 90 dus) was ik stiekem fan van Elvis 😂😂😂
Ik vind zijn muziek tegenwoordig stiekem erg leuk, en ik vind hem er zeker niet verkeerd uitzien. Mijn dochter kwam laatst thuis (wist niet dat ze ooit überhaupt van hem gehoord had). Zegt ze: " mama? Ik ben verliefd...op Justin Bieber" Zó schattig! Dus we blèren nu samen mee op zijn muziek. Er moet trouwens nog wat boven de foto: 2015 is het jaar dat ik:
Is K3 fout? Want ik ben groot fan van K3 In ieder geval "fout" in mijn geval aangezien ik normaal naar metal luister, haha!
Ik ben dol op jaren tachtig shite. Rick astley. Modern talking. Falco. Bon jovi. Pet shop boys. Heerlijk. En verder ben ik groot fan van theatrale dingen. Bjork. Kate bush. Sinead o Connor. En dan meebleren in de auto. Eigenlijk alles met raar haar, woeste schoudervullingen, mannen met mascara enzovoort. Maar Justin Bieber gaat mij toch echt te ver. Met z'n plastic kop en dito maniertjes.
Oh en niet per se deze artiest, maar dit lied. Stiekem vind ik het super! https://www.youtube.com/watch?v=_AfrOZersNk Eigenlijk is het hele songfestival een soort guilty pleasure feestje
Hahaha. Ik vind die Eddy Wally zo'n grappig mannetje. Geen idee wat voor muziek hij maakt (volgens mij een soort van Belgische Frans Bauer maar dan wat jaartjes ouder) maar gewoon een grappig mannetje haha.
One direction Heb altijd al een zwak voor boybands gehad. Westlife en five....wow! Daar was ik helemaal maf van. Ook nog lange tijd nick en simon en jan smit erg leuk gevonden. Nooit vrouwelijke artiesten bedenk ik me nu. En nu? Nu hou ik het bij de radio.