Anoeska is bijna jarig! Samen met een goede vriendin zijn we weer erg druk bezig om de uitnodigingen te maken. Op de voorkant komt een foto van Anoeska, met de tekst: 24 juli vier ik mijn 3e verjaardag! hierbij mijn verlanglijstje.....als ik zo brutaal wezen mag. Maar nu wil ik er dan een aantal flink overdreven kado's bijzetten (voor de gein). Wat vinden jullie echt over de top kado's voor een 3 jarige? Mag natuurlijk met een knipoog zijn . ik heb al een nintendo ds, paard, trampoline, laptop, kasteel, ring met diamanten. Wie kan me helpen aan nog meer overdreven kado's? (hieronder de foto voor de voorkant van de kaart)
net haar mama @LovelyDK, op de foto vind ik Anoeska heel brutaal staan. Ik vind dat bij een brutale foto ook een brutale tekst mag staan. Dus vandaag de tekst met haar over de top verlanglijstje. Aan de binnenkant van de kaart komt een andere foto met de tekst GEINTJE. Daar komt dan haar echte normale bescheiden lverlanglijstje te staan. @ wat staan er al leuke dingen tussen hahahaahahahaha
hahhahahahahaha wat grappig!!! vooral ook de antwoorden geweldig!!! een iphone 4 een ipad maar dan in het roze met glitters
oh geweldig al die over de top kado's!! hier trouwens de foto die aan de binnenkant van de kaart komt!