Hahahaha leuk om al die reacties te zien. Volgens mij zitten er vanavond allemaal hitsige zp dames achter de laptop hihihi
AAAAH NEEE! DOe me dat niet aan! Wat vind ik dat een vreselijke vent, met zijn vreselijke niet-acteer-kunsten!
Found a picture http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20090723180548/warriorprincess/images/c/c4/Ares.jpg
Die scene van Mickey Rourke in 9½ weeks, haalt het niet bij de scenes in Wild Orchid. Krijg het er weer warm van. Verder vind ik Antonio Banderas ook nog steeds heerlijk fout. Nouja dromen mag he
Arie Boomsma, jaaaaaah!!! Eens, eens, eens . Maarreh, wat is dan eigenlijk jullie definitie van een "foute" man. Ik vindt Boomsma niet "fout" (in de zin van "stout", zo eentje waar je eigenlijk maar ver vandaag moet blijven omdat je er anders niet zonder kleerscheuren vanaf komt).
Daniël Craig, Christian Bale, Jaap Stam... Pffff komen steeds meer namen in mij op Verder ben ik uiteraard enorm blij en gelukkig met mijn eigen ventje hoor
nog een hele lekkere Javier Bardem hier op zijn lelijkst in no country for old men en hier op een net iets beter moment jammie jammie