hoi!! ik zoek de toet toet autogarage!!! maar echt overal uitverkocht.... weet iemand er ergens nog een staan??
Herkenbaar!! Ik ben op zoek naar de toet toet auto's zijn ook overal uitverkocht. Ze zouden in februari weer leverbaar zijn. En in juni zou er zelfs een uitbreiding komen van de toet toet garage dus afwachten maar....
Herkenbaar ik zag er nog eentje bij intertoys liggen ik dacht komt later wel dus 2 weken later kwam ik daar weg.. Ik vragen niet leverbaar ondertussen zijn we 2 maanden verder nog niet
Ik weet wel dat Ze bij Toysxl heeeeel veel van die autootjes hadden of dat nu nog zo is weet ik niet.. Je kan altijd eens bellen
had ik ook ergens gezien.... hij is 18 maart jarig... dus ff afwachten... heb v-tech ook al gemaild dus misschien levert dat wat op... hij krijgt namelijk ook de kazerne en de wegdelen om hem uit te breiden. en anders krijgt hij zijn cadeau maar iets later. weet toch niet dat hij jarig is.. geef ik hem op de dag zelf wel een kleinigheidje... maar het zou leuker zijn om hem op zijn verjaardag te kunnen geven!
je hoeft er niet per se helemaal langs te gaan voor mij hoor maar als je er toevallig een ziet.... ik weet niet waar je woont in nb maar ik heb de intertoys van uden, gemert en beek en donk al gebeld. overal niks meer....
Oh herkenbaar. De autogarage heeft hij al met kerst gehad en in april is hij jarig dus heb aan opa en oma's en tante en oom alle nieuwe versie's gevraagd en erbij gezegd mteen bestellen als je dat wil geven want het is een ramp om aan autotjes endergelijke te komen.
Ik kan wel aan de auto's voor je komen, en een wegdelen setje. Maar helaas de garage niet op dit moment zie ik....
ik kan de garage in maart bestellen, en de brandweerkazerne en rijbaan moet deze maand nog binnen komen!
Marktplaats.nl > Vtech Toet Toet Auto Garage NIEUW bij ThysToys - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Overig Ze adverteren er wel mee misschien bellen