Hier ook weer allebei alles! Het zijn echt hele makkelijke eters, ik heb tot nu toe nog niks gevonden wat ze niet lusten. Maar fruit blijft wel favoriet hoor, dat eten ze het liefst de hele dag door!
Ja, hier ook zo iets. Mijn dochtertje is nog nooit eten tegen gekomen dat ze niet lustte, het is net rupsje nooitgenoeg dus ik ben blij dat ze fruit lekker vindt om te snoepen. Op verre vakanties krijgt ze wel exotisch fuit, en voor de rest plukt ze hier ook alle aardbeien, bessen, bramen en frambozen uit de tuin. En ze eet nog steeds elke dag 1 a 2 stuks fruit, dus ik varieer zoveel mogelijk maar blijf wel een beetje in het seizoen. En zoonlief eet ook al dapper mee. Maak zelf de fruithap in de raarste variaties en hij lust alles
Hier eet hij eigenlijk echt alle fruitsoorten! Lycees en dat soort dingen koop ik eigenlijk nooit dus dat weet ik niet. Hij is echt gek van fruit kom net terug van de supermarkt en hij heeft de hele terugweg "anasie" geroepen. Hij wilde dus ananas wat mama niet gekocht had. Haha. Hij vraagt hier ook zelf om fruit, zo zijn er vandaag al een appel en 2 kiwi's verslonden.
Ik ben nog geen fruitsoort tegen gekomen wat de oudste niet lust. De jongste is iets minder makkelijk, haha. Die heeft het vooral op aardbeien en frambozen. Vooral aardbeien, hij trekt al mijn aardbeienplantjes kaal.