Ik loop erg vooruit op de zaken maar stel dat ik word aangenomen na een sollicitatie en stel dat kolven dan niet meer kan. Ik moet dan de voedingen overdag stoppen. Maar wat kan ik hem dan geven? Welke voeding, welk merk enzo? Ik wil sowieso binnenkort poeder in huis halen voor het geval ik een keer te kort kom o.i.d dus wat haal ik dan in huis? Luuk heeft trouwens nog ligt reflux en spuugt nog regelmatig mondjes, misschien heeft dat ook invloed op de keuze.
Dan zou ik gaan voor (FRISO) Comfort omdat je vertelt dat Luuk soms nog wat spuugt Dat is voeding met Johannesbroodpitmeel
Ik heb 0 verstand van fv. Maar ik zou in de natuurvoedingswinkel kijken voor een bio/eko variant ... En van JBPM kunnen kindjes soms ook erge verstopping krijgen ...
Ja 2 is de opvolgmelk. Je moet hem wel op een speciale manier klaarmaken Het water moet gelijk als het gekookt heeft vermengd worden met het poeder. En met de papspeen gegeven worden(is vrij dikke voeding namelijk)
Nou dat had mijn zusje dus ook met haar jongste,toen ze die comfort ging gebruiken werd de ontlasting weer zacht. http://www.frisokindervoeding.nl/540/pr ... ml#subMenu
Nee, Luuk krijgt geen JBPM meer, dat kreeg hij wel een tijd toen ik nog 100% kolfde. Volgens onze ka dikt bv vanzelf in en heeft het niet zoveel nut extra in te dikken. Ik had toen alleen al wel een maand of 2/3 volledig gekolfd. Hij spuugde veel, nu nog maar beetjes en niet bij elke voeding. Hij hoeft ook geen Losec meer. Maar met de fv wil ik wel iets dat goed is en ook wat tegen dat spugen helpt. Ik zal eens met de ka overleggen of die Friso Comfort goed is voor hem. Ik zal ook de lk om haar mening vragen. Die zie ik namelijk best vaak en we mailen af en toe gezellig
Milan heeft ook reflux en ik wilde ook (voor het geval dat er iets zou gebeuren) poedermelk in huis halen. Dus ik heb het toen overlegd met de kinderarts waar wij onder behandeling zijn voor de reflux, en zij raadde ons nutrilon standaard aan. (eventueel met nutriton toegevoegd).
Daar heb je ook van die kant-en-klare 200 ml pakjes van, dan hoef je geen melkpoeder te halen voor die wellicht ene voeding overdag. Zo'n pak heeft ook maar een beperkte houdbaarheid.
En Nutrilon standaard past ook bij zijn leeftijd van nu? Pakjes is inderdaad wel handig. Je hebt geloof ik ook van die kleinere zakjes met poeder, die kunnen eventueel ook nog. Ik zal vandaag de ka eens bellen en kijken wat ze zegt.
Nutrilon standaard heb je in nr 1 en in nr 2. De nr 1 is voor 0-6 mnd de nr 2 vanaf 6 maanden. Dus ik zo sowieso voor de nr.2 gaan. Je kan idd die standaard nemen en er zelf jhbp in doen. Dat van de kant en klaar is een goed idee, een groot pak poedermelk is na openen maar 4 (of was het nu 6? ik weet het even niet meer, en heb geen pak hier staan, is met de kleintjes mee) weken houdbaar. Als je toch niet de kant en klare variant neemt kan je misschien kijken voor Nurtrilon AR nr.2. Dat is normale nutrilon maar al met jhbp erdoorheen. Even overleggen met ka of cb kan nooit geen kwaad in ieder geval . Succes !