Ok ik zal eens kijken... ben wel benieuwd. Persoonlijk, maar dat is persoonlijk hoor, denk ik dat je dan best gewone melk kunt geven. Jijzelf hebt de ene dag ook meer trek dan de andere neem ik aan. Hij eet verder goed zo te lezen dus denk ik dat het wel in orde is. Maar dat moet jij zelf beslissen denk ik en dat is altijd lastig omdat, zoals je zelf al zeg: Nee zo moet je het niet zien Sim. Elke druppel is al zo goed voor zo'n kleintje. Jouw mannetje heeft 3 maanden jouw melk gekregen en daarmee een hele goed basis, qua antistoffen en qua rijping van het verteringsstelsel. Maar om optimaal alle voordelen te benutten is 6 maanden exclusief en tenminste 2 jaar nodig.
heb het er gister ook nog even over gehad met mijn schoonzusje, en net wat jij zegt (stranger) de ene dag heb je minder trek dan de andere, als ik alles wat bij elkaar optel komt hij best op veel uit op een dag. denk sowieso niet dat ik tot drie jaar door blijf gaan met die poedermelk, wellicht nog een paar maandjes. maar daarentegen als ik kijk wat ze straks dan nog aan melk krijgen is dat ook maar heel weinig..
Precies, het is toch 300cc totaal aan zuivelproducten meen ik? Daar zit je al snel aan... Trouwens, ik denk dat ik op de verkeerde termen zoek bij Google maar ik heb nog niet echt iets gevonden... heb op 'dreumesmelk' gezocht. Heb jij andere zoektermen gebruikt en welke dan?
Iedere dag moedermelk geeft een kind al winst! Wel is het zo dat de voordelen voor de moeder steeds groter worden als ze na 6 maanden blijft doorvoeden.