HIer ook druk op zoek naar namen...... Maar we komen er niet echt uit.... Tijd voor inspiratie. Dus roep maar, jongens en meisjes namen. Maurits en ........
Ik ken mensen die hebben een Maurits en Merlijn. Is dat niet iets? Vind het wel bij elkaar horen, maar ja komt misschien ook wel omdat het zo al bestaat. Succes!
Maja, Nog meer suggesties. Je hebt mijn smaak. En aantal namen staan al min of meer op ons lijstje maar zo heten een aantal bekenden van ons dus die vallen dan weer af.......
-Floris -Friso -Benjamin -Valentijn -Florian -Julius -Reinier -Victor -Boris -Justus -Boudewijn -Michiel -Isolde (Zo heet mijn nichtje!) -Florine -Madeleine -Aimée -Cathelijne -Fleur -Vivienne -Rozemarijn -Margot -Lidewij -Laurine -Feline -Annemijn -Valerie
Pluis, thanks hier kan ik ook wat mee! Ghihi ook jij noemt al een aantal namen die ik ook al bedacht had.... maar ook nieuwe ideeen!
Maurits en Thijmen Maurits en Valentijn Maurits en Jurriaan Maurits en Damiaan Maurits en Casper Maurits en Mathijs Maurits en Joris Maurits en Michiel Maurits en Olivier Maurits en Arnoud Maurits en Marcus Maurits en Yannick Maurits en Madelief Maurits en Annelot / Annelotte Maurits en Anne-Fleur Maurits en Jasmijn Maurits en Nathalie Maurits en Olivia Maurits en Rosanne Maurits en Juliëtte Maurits en Véronique Maurits en Sophie Maurits en Florijn Maurits en Fabiënne
Ik ken een Maurits en een Veerle, vind ik ook heel erg leuk (wij willen namelijk zelf graag, als we ooit een meisje krijgen haar Veerle noemen)
en voor een jongen natuurlijk: Etienne. Zo heet mijn zoon en past opzich ook wel bij Maurits Tip: Voornamen familie test! Past de babynaam bij de voornamen van het hele gezin?
Hey kleintje Ook nog geen idee dus van de namen.......Wij ook niet, meisjes naam zijn we bijna uit maar nog helemaal geen jongensnamen. En vriendlief zegt dat het weer een jongen wordt dus dat wordt nog wat Ik lees even met je topic mee....
Oskar Emanuel Manuel Sebas Sebastiaan Julian Simon Jonah Samuel Jochem Sjoerd Riben Morris Victor William Vincent Rutger Hugo Zit er wat bij?