bedankt lucia, dat jij super smakelijke topic nog herrinderde. En niet te vergeten ben ik de persoon die zo anti-masturbatie verdedigde
iemand had het er over, dat de modjes mijn ip wel zouden herkennen En of ik dan soms verhuisd was Nou ben niet verhuisd en heb nog steeds dezelfde IP @patroeschka, ik heb volgens mij nooit een avatar gehad met roze ruitjes, en ja hoor, je mag zeggen wie je denk dat ik toen was
kijk ik loop ook al weer bijna 2 jaar mee, alleen ik lees meer dan dat ik post. Soms vind ik mijn post niet veel meer toevoegen als er al 3 pagina's gereageerd word, dus vandaar dat ik misschien niet zo bekend ben. Terwijl ik toch zo een 2 uur per dag wel doorbreng met zwangerschapspagina
Excusez-moi, het is zondag hoor! Dus ik heb het helemaal goed?! Ik heb jou ook geholpen met dat 'smerige'-vragen topic, weet je nog? (jammer trouwens dat ie niet zo succesvol was als die vorige, voor de verhuizing)
Misschien hebben die meiden niet voor niks een andere naam gekozen en nu worden hun oude namen weer bekend hier. Beetje jammer. Misschien omdat er bekenden hier zaten oid
Ik denk dat ze meer bedoeld van meiden die een lijstje gemaakt hebben en dan bijv bij mij Bolbuikje (is nu Hanneke) of Hanneke (was eerst bolbuikje) neergezet hebben. Nu kan ik daar niet mee zitten, maar kan me voorstellen dat misschien een ander die de naam om prive redenen veranderd heeft er niet op zit te wachten ! Maar vooruit, dan moeten ze maar even het bericht melden en aan een mod vragen of ze de teks van die persoon een beetje aan willen passen .
oooh leuk zeg, zit hier dooorheen te neuzen en zie zoveel namen die je in de loop der jaren (kom ik hier al zo lang) voorbij zag komen ik heb er veel gezien die me erg bekend voor kwamen