Die had een ban gekregen geloof ik? Net als Dirksmama. Die 2 lagen constant in de clinch! Dirksmama kwam ik een paar dagen terug nog tegen hier op het forum.
mamaatjevan5 zit tegenwoordig op een ander forum, weet niet of ik de naam hier mag zeggen. namen die mij te binnen schieten: Jan Lotte Josien Kwebbeltje Natasja Elmo Truusdemier Wishgirl Hanneke Ons Kleintje Snoopy 1979
Oh tuurlijk, Snoopy 1985 ook! En - Jingles - Dirksmama ( is volgens mij wel weer actief ) - Nemo - TruusdeMier - Krokus Volgens mij weet ik er nog veel meer, kom er zo even niet op.
Ik wilde ook al vragen hoe het met mamavan5 is? idd lang niets meer van gehoord. De meeste namen zijn al genoemd. Ik kijk ook meestal naar de avater en de handtekening dan weet ik ook meteen wie het is Sommigen hebben namelijk bijna dezelfde namen.
Ow ik ben Snoopy1979 nog vergeten! En Esthers. @Truus; jaa, als ik jouw naam zie denk ik altijd; 'dat is die van het Kruidvat' En zo heb ik bij alle namen wel een associatie.
Oh ik vergeet er Maud77 (mama van fenneke) en Jewe bij te zetten. Zij zitten hier alleen de laatste tijd niet meer zoveel heb ik gemerkt.
Alle meissies van de Kruimels en Spruiten club: LalaLindsay, Maranka, Wicjuh, Sam, Truusdemier, Blondsteenbokje, Mieke, DaisySanches, Ikdus, Mik, Rebbel, Tipp42hgg, Daantje, Sniffy (en vergeet ik nog iemand?) Verder: Beehappy Confidence Linda Lisa Sabrien Mounia Talulah Ieoor Barleeus Biekie MamavanBatuhan Free Willy Sabrien Pat Sooner Joseetje Luukske Jojoba Caruli Belle Dreamer Maaike Miepie Springmuis Elmo Beebie Elif Elin Liann En zo kan ik nog wel even doorgaan Overigens verander ik mijn avater regelmatig. Dan word ik ook niet zo bekend.
Ja, ik heb er ook een paar; Joeja Kwebbeltje Elmo Thunderangel Smoekie BenN Anakin Jo79 Hanneke Wishgirl Consider Dirksmama (idd sinds kort weer actief) Melloncollie MissFlower Caruli En eigenlijk nog meer van die vaste, bekende namen..Zo zijn er in de loop der jaren toch heel wat namen vertrouwd geraakt. Vind het altijd jammer als die "vaste" mensen ineens of langzaam verdwijnen...
ey ik sta der niet bij... sorry ben niet zo goed met namen maar noem er ffies een paar op blackeyedgirl heitjekarweitje justfem Leeuwtje83 Muurtje Rapoenzel rimar Sammie88 Senna04 setti Suekes surf Tante Mars Wishgirl yootje Zethu zijn er toch meer dan ik dacht
Mezelf Februari 2008 mama's Wishgirl Caruli De modjes en beheerders Zo snel even uit het hoofd hoor Mamaatjevan5 ben ik ook benieuwd naar, had er leuk contact mee.
ff uit mn blotehoofd Jippie Mounia Elif Beehappy Springmuis Elmo Marnat Elin Sabje Lisa Linda Lindinha Talulah Noesje Josien Klingel Bright Emma79 Dreamer Zara75 (of is het 76?) Wennes10 Sikki Loesssie82 Miracles Sabrien Trees Maaikexx Astridi Juulzon Hypo Melek Nicoletta ehhh weet ff niet verder...
Ik ken er ook wel een hoop die er hier worden genoemt voor ook door de avetars en onderschrifte zoals chipje (krijg ook altijd meteen trek in chips) eindeljk de goede thuis baan gevonden de mama van rubem myrthe en de derde (weet haar naam niet) blusvrouw (hoor nu dus een nieuw naam) De modjes De augustes 2008 mama's Snoopy mvliam (vindt liam een leuke naam) Mandy mirro anstefy trees marijke nog wat medie mounma nicoletta Brusje tanja8 Buterfly
Even voor sommige die het niet meer zeker wisten, ik ben nu idd Hanneke en was eerst Bolbuikje. Mijn naam is niet veranderd ivm prive redenen, maar eigenlijk gewoon omdat ik helemaal geen bolbuikje meer had en ook niet meer zal krijgen ! Aan wie ik denk als ik zwangerschapspagina denk, dan is dit wat ik zo even snel neer kan typen ! Salapio Dirksmama Daisy1975 Jingels Nemo Snoopy1979 Amfy Loeki Nathalie1973 Patroeska (of hoe schrijf je haar precies )! Bleusky MvLiam Marline1983 Truusdemier Loca (is al een tijd niet meer geweest geloof ik, zo eens kijken) Dees68 B en N Jo79 De 'bv meiden' (al heb ik er daar al van geschreven) De 'maart 09 mama's' De 'tweeling meiden' En uiteraard de modjes ! Verder durf ik het zo echt niet te zeggen, maar er zijn echt zo veel namen bij wie ik denk ow die, en dan zeker ook bij een aantal de banner/avatar combinatie! Trouwens de meiden met getallen achter de naam, sorry als ik ze verkeerd heb, maar vooruit doe het maar zo even uit het hooft, geen zin om dat te controleren. Liefs, Hanneke!