Wij hadden: "We wensen je een leven vol bloemen, we wensen je een leven vol licht. We wensen je van alles het beste, een glimlach op je gezicht." En voor het bezoek: "Een klein verzoekje, bel even voor een bezoekje."
Leuk zeg al die gedichtjes! Ik ben al weken wanhopig op zoek naar een gedichtje voor een tweeling... niet normaal, wist niet dat dat zo moeilijk was Iemand tips?
Leuk hoor!! Wij hadden bij beide vrij korte teksten: Thijmen: Zo mooi, zo lief, zo klein, dat kan alleen door God gegeven zijn. Bij Fabian, Jij bent ons gegeven, nu hopen wij jou een toekomst te geven in een wereld van geloof, hoop en liefde. Zal ff kijken of ik een foto geupload krijg:
wij hadden een tekst van Stevie wonder- isn't she lovely maar dan aangepast. Isn't she lovely life and love are the same life is Ziva, the meaning of her name
Mooie teksten, al verwonder ik me we wel over de hoeveelheid spelfouten... Hoop dat die er op het kaartje niet stonden Wij hadden 2 x een zin uit teksten van Acda en de Munnik en de Poema's Bij mijn dochter: Zij maakt het verschil! Bij onze zoon: En het regent zonnestralen...
Mooi! Wij houden ook niet van die standaard teksten. Wij zitten nog te twijfelen tussen: Alles wat wij zijn is zij Uit liefde geboren Onze liefde bekroond met een wonder
Wij hadden denk ik een vrij standaard tekst: Korte beentjes, mini teentjes Lachend mondje, pamperkontje welkom kleine ukkepuk Jij ben ons eerste meesterstuk
Bij de eerste: Twee harten, een liefde Uit liefde, een hart Bij de tweede in die stijl gebleven: Liefde zo mooi en fijn Nog meer liefde te delen nu we met zijn viertjes zijn Over een tijdje weer op zoek
Wij hadden: Na negen maanden met z'n drieën in bed Nam ik een besluit. Want mijn papa en mama wilden er niet uit. Ik ben toen gegaan En slaap in mijn eigen bedje voortaan. Eigenlijk had er "na acht maanden" moeten staan maar door de omstandigheden, hebben we er niet meer aan gedacht om het te veranderen.
Dankjewel! Zou die van jullie ook echt mooi vinden. Onze zoon is geboren op 14 februari (valentijnsdag) en heb achteraf spijt dat ik niet voor de tekst: Alles is liefde! heb gekozen. Ik heb ook echt lang nagedacht over beide kaartjes en de teksten erop. Zou nooit voor een standaard gedichtje gaan, simpelweg omdat onze kinderen voor ons uniek zijn . Kaartjes hebben we ook zelf ontworpen.
uhhh wij hadden: In mama's buik was het fijn, maar nu wil ik ook graag bij papa zijn. Die wacht nu al zolang, hallo allemaal, hier ben ik dan: Waren 2 gedichtjes die wij zelf aangepast hebben, of ik eigenlijk, heb het voor mijn man gedaan. Die vond het echt jammer dat hij zoveel minder contact met de kleine had als ik...laat het nu een echt papa's kindje zijn
Bij de oudste geen, achteraf jammer maar ging aan me voorbij door zijn vroeggeboorte. Bij de 2e stukje tekst van Stevie Wonder: Isn't she lovely Isn't she wonderful Isn't she precious Less than one minute old I never thought through love we'd be Making one as lovely as she But isn't she lovely made from love En bij de 3e, ook veel te vroeg maar pas veel later kaarten verstuurd. Op de voorkant een foto van zijn en mijn hand(je) met de tekst: Te klein om vast te houden, te groot voor woorden. Binnenkant een gedichtje: Zo klein, Zo teer en zacht, Veel vroeger dan verwacht, Met levenswil, Liefdevolle zorgen, Begin je aan de dag van morgen...
Wij hadden geen gedichtje op de kaart... Ik vind het erg mooi, maar het past niet bij ons en ik wilde niet iets wat niet zelf verzonnen was (veel zwangeren in onze omgeving, dus kans dat je net hetzelfde uitzoekt). Voorop onze kaart stond "a Hero was Born today" en binnenin "leef, lach, geniet"
Bij mijn beebje stond er kort, maar krachtig op: Grote avonturen beginnen klein. Ben niet zo van dat zoetsappige
Hele mooie teksten staan er tussen zeg! Wij hadden: In je kamertje hebben we zitten wachten Vele dagen, soms ook nachten Duizend keer schreven wij jouw naam, in onze adem op het raam Nu lig je hier zo mooi en klein En zijn we trots dat wij jouw papa en mama zijn En aan de binnenkant Je lieve handjes strek je naar ons uit Je mondje lacht en stelt geen vragen We zijn ontroerd door jouw vertrouwen Schatje we zullen je op handen dragen
Leuke gedichtjes allemaal! Wij zijn niet zo van het zoetsappige, maar wel op zoek naar en kleine tekst, dus ik blijf even met jullie meelezen!
Niemand zo mooi als jij, niemand zo trots als wij. Je bent een engel zo klein, bij jou willen wij altijd zijn!
Leuk dit Mijn kleine zit nog lekker in mijn buik, maar ben natuurlijk wel druk bezig met het bedenken van teksten