Wij doen deze. Ik kwam niet uit de bloemkool ook niet met de ooievaar Ik zat niet in een ei, maar kwam er na een leuke vrijpartij.
Hahaha wat een leuk gedichtje! Wij hadden deze: 'Na 9 maanden vast te hebben gezeten voor iets wat papa en mama hebben gedaan, heb ik op 29 september dat stekkie verlaten om met z'n drietjes verder te gaan' En we hebben nog een soort van 'slogan' boven zijn naam: 'Welkom kleine vent, tof dat je er bent!' En omdat we hem de hele zwangerschap 'Pietertje' hebben genoemd staat er ook nog op 'a.k.a. Pietertje' (also known as)
Bij de eerste: I never thought through love we'd be, Making one as lovely as she. En bij de tweede: Mijn hoofd zit boordevol met vragen Als ik je in je wiegje zie, zo klein Wat zul je aan de wereld bij gaan dragen? Ik hoop dat het iets schitterends zal zijn
Wij hebben een leuk gedichtje in gedachten voor onze 1e kleine uk Onze liefde heeft een gezichtje gekregen
All that I am All that I ever was Is here in your perfect eyes, They're all I can see Uit Chasing cars- Snow patrol
Wij hadden links: Een prachtig nieuw leven zo klein & zo puur We zullen je al onze liefde geven en er altijd voor je zijn En rechts: Al ons later is met jou...