Deze zomer ben ik er achter gekomen zwanger te zijn van ons 4e kindje,2 zoontjes en een engeltje. het was totaal ongepland en na de echo bleek ik al 20 weken zwanger te zijn. Toen ik aan mijn man vertelde dat ik zwanger was werd hij ontzettend boos en heeft hij mij met onze kinderen uit huis gestuurd, later na veel praten ben ik weer bij hem gekomen en het leek goed te gaan tot een dikke week geleden hij opeens zei toch niet met mij verder te willen, daar sta je dan bijna 34 weken zwanger vlak voor de feestdagen met een man die zegtte willen scheiden, het ergste is nu hij wil het kindje nu wel, maar hij zegt dat er teveel gebeurd is binnen de relatie, we hadden het altijd leuk samen veel lol nooit ruzie hoogstens een keer een onenigheidje. , heb door alle gebeurtenissen extreem veel stress, en daar sta ik straks met3 kinderen alleen.
Lastig.. Ik zou hoe verdrietig je situatie nu ook is niet het versje op je geboorte kaartje gaan versoberen.. Jij / jullie krijgen een kindje en een je andere kids een broertje of zusje.. Het blijft een super mooi iets de geboorte van je kind. Dus ook dit wondertje verdiend een mooi en leuke geboorte aankondiging! Ik zou dus voor een neutraal versje gaan en dan bijv vanuit de andere kids aangekondigd.. Of een song tekst zoeken die bij jullie smaak past.. Sterkte meis! Het is zeker niet niks..
Een geboortekaartje is een kaartje dat je stuurt om mensen te laten deelnemen in het vrolijke feit dat er een kindje is geboren. Waaromzou je al deze ellende op het kaartje willen hebben? Ik zou wel iets neerzetten over niet gepland maar zo gewenst ofzo, maar verder dan dat niet.