Hoi dames, Ik wil binnenkort opeen markt gaan staan om haakspulletjes te verkopen. Het gaat niet om draad en naald maar om gehaakte dingen. Wieheeft hier ervaring mee? Heb je wat tips? Grote of kleine dingen? Groetjes
Ik denk vooral knuffels en dingen voor baby's. En dan bedoel ik een knuffelkopje aan een doekje enzo. Verder denk ik dat mensen het allemaal wel mooi zullen vinden, maar het te prijzig vinden. Als je er zelf nog wat leuks aan over wil houden na al dat werk dan vraag je er geen euro voor natuurlijk. Oh ik bedenk me net misschien ook kleine gehaakte dingetjes voor een paar euro. Sleutelhangers, onderzetters, zoiets misschien?
Je kunt ook een 'portfolio' maken zodat mensen, naast wat je al gehaakt hebt liggen, op bestelling iets kunnen laten maken. Verder lees ik graag even mee
Die gehaakte baby mutsjes zijn erg schattig! Zag laatst voor een jongetje zo'n bruin gehaakt piloten mutsje. Te schattig gewoon!
mutsjes enzo dat wil wel, vooral voor baby`s mits het juiste materiaal. poncho`s wil ook wel. maar ook klein spul wil vooral, sleutelhangers onderzetters enz. wel is mijn ervaring dat je echt mooi moet haken, zie ook vaak werk op markten waarvan ik denk hmm kwalitatief nog even door oeffenen, Ook blijft de vraagprijs een lastig iets. veel vinden het gauw te duur.
inderdaad baby/kinder mutsjes.. baby crochet hats op Etsy, de internationale marktplaats voor handgemaakte producten en vintage items.
Wat een leuke tips! Ik hoef er niet veel aan te verdienen. Als ik de kosten van het garen er zowiezo maar uit haal. Dus wilde de prijs laag houden en idd kleine dingetjes maken is een goed idee.
Van een kennis die ook wel op markten staat met gehaakte spulletjes hoorde ik dat sleutelhangertjes het ook heel erg goed doen. Een klein prijsje en mensen nemen het vaak mee voor hun kinderen als klein cadeautje. Bekijk bijlage 367976
Hier laatst voor onze vereniging deze potjes verkocht (de kleintjes). Er zitten gewoon kleine groentepotjes onder en het hartje kun je wel bij de action halen denk ik. Ze werden verkocht 2 voor 5 euro en ze waren helemaal uitverkocht.
Gehaakte mandjes in babyblauw of babyroze, van dat Zpaghettiespul, zoiets: gehaakt mandje basic baby blauw - naco shop
Ik vind een gehaakt dingetje om glazen kaarsenstandaartjes altijd erg leuk! Zou dan voor grijs, wit en lichtroze gaan ofzo... Poncho, sjaal en muts ook erg leuk inderdaad! Waar ga je staan?