Welke gekke gewoonten heeft jou huisdier..?

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 19 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Onze zwarte dikke poes miauwt altijd luid als ze een grote boodschap op de kattenbak heeft gedaan. Ze is stil als je haar daar even voor prijst:rolleyes:

Onze kleine minipoes heeft iets met haar staart. Als ze zenuwachtig of blij is dan trekt die staart heel erg, een soort stuiptrekkingen van haar staart:roflmao:

Onze jongste ex-kater kondigt zijn kattenkwaad altijd aan door op een bepaalde manier te miauwen. Hij vindt zichzelf heel stoer en is niet snel bang.. totdat de deurbel gaat en er voor hem vreemden binnenkomen. Hij verstopt zich dan de hele tijd:confused:

2littlemonkeys en Tika86 vinden dit leuk.
  2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Onze kat rent meermaals per dag achter zijn eigen staart aan :roflmao::roflmao:

3. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Mijn hond eet haar brokjes niet gewoon uit haar voerbak.. Nee, zij propt haar bek vol met brokjes (Als een soort hamster), leegt haar bek vervolgens weer op de bank of bij de bank en gaat ze dan opeten. :rolleyes:

4. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Onze kat is gek op galia meloen.
    En als ik thuis kom met de auto en ik stap uit, dan zit hij naast de auto. Maakt niet uit waar ik geparkeerd sta, zelfs in een andere straat, of hoe laat ik thuis kom. Heel apart.

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  5. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.390
    1.285
    113
    Vrouw
    Als ik met mijn man op de bank aan het knuffelen of zoenen ben drukt ons hondje zich er tussen en gaat mijn man in zijn gezicht likken :|. Als we hand in hand zitten komt ze er ook bij en legt haar poot op onze handen. :rolleyes:

Oh en ze plast met 1 poot omhoog (teefje).:roflmao:

Sue87 en Tika86 vinden dit leuk.
  6. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Onze kat is net een hond. Hij hoort de auto al van ver aankomen en staat dan voor de deur te wachten tot het baasje thuis komt.

De hond van mijn ouders is zooo gek op water. Ze zwemt hele baantjes en het liefst met haar hoofd onder water. Zelfs in haar waterbak dompelt ze geregeld haar hele neus onder. :roflmao:

7. Nimue

Nimue Niet meer actief

Mijn hond maakt altijd "aap geluiden" als hij blij is dus als we met hem in het bos lopen hoort iedereen hem al van uit de verte aankomen want dat geluid gaat de hele wandeling dan door :roflmao: hij is dol op het konijn, soms komt konijn met een helemaal nat gelikte kop aangelopen, dan is de hond weer bezig geweest:rolleyes:

Konijn is vanbinnen meer een kat, hij jaagt achter vogels aan en springt er bovenop als ze niet op tijd weg gaan. Springt op alle tafels, op zijn 1,5 meter hoge hok en probeert nogsteeds iedere dag op het plafond te springen door tegen de muur aan te springen. 'S avonds als de zon onder gaat dat heeft hij z'n blije moment en danst en springt hij zeker een kwartier lang alle kanten op. Hij is ook dol op de hond, hij kan er eindeloos rondjes omheen rennen en als de hond staat te drinken trekt hij aan z'n staart omdat hij dan geen aandacht krijgt:roflmao:

8. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

De kat van mn ouders plast alleen op de wc.
    Toen hij kwam deed hij dat nog niet, maar wilde wel altijd mee.en na een paar weken ging hij ineens zelf op de wc plassen.
    Sindsdien plast hij niet meer in zn kattenbak.

Verder 1 van de katten hier die altijd als een olifant van de trap af komt.
    Gek is op de hond, maar niet snapt dat de hond gek wordt van hem. Kan rustig de hond een uur lang kopjes geven... Loopt ook altijd voor je voeten, heeft dan ook al heel vaak een trap gehad en er gewoon niet van leren. 1x is hij zelfs van de trap afgevallen omdat hij voor mn voeten liep en ik hem dus per ongeluk een trap verkocht...

Een andere kat is ontzettend slim.
    Kan zitten op commando. Je hoeft hem 1x iets te laten zien en hij snapt het. Lijkt ook alles te snappen wat je zegt, ideaal!

9. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier ook een kat
    Smokey.
    Mijn maatje en mijn alles, het is echt mijn kat en manlief vindt die altijd leuk als ik er niet ben :p
    Als ik vrij ben ga in vaak omdat ik hoog gevoelig ben even in de middag een uurtje liggen op de bank of het bed. En als ik dan zeg kom smokey we gaan even dutten, dan komt die ook echt een uur bij me slapen. Echt ons gezamenlijke ritueeltje :)
    Verder kan die letter mama miauwen als die me niet kan vinden....
    het klinkt dan ongeveer als maaaamaaaaaam, zijn typische miauw dus voor als hij mij zoekt ;)
    Dan roep ik en dan is het goed en komt meneer er als een blij geval aan vliegen.
    Foto tijdens onze gezamkelijke dutjes in de middag.
    F 1FD2F0D4-4A4A-4B94-82DB-0DF7332D7FFE.jpeg

fanona en huggybird vinden dit leuk.
  10. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hebben wij dus hier met druiven :)
    Draait helemaal door ;)

Torretjeee vindt dit leuk.
  11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Onze kat heeft rare voorkeuren qua eten. Ik had zalm en sushirijst staan. Gaat ze van de sushirijst eten o_O

Zelfde met kip en paprika...

12. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Onze hond ligt altijd heel bijzonder :) strak met d'r pootjes naar achter en d'r buik op de vloer of lekker onderstebovenachterstevorengewokkeld

Bijgevoegde bestanden:

13. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Sorry, even off topic. Moest het heel even kwijt. En misschien weten jullie het wel. Alleen Druiven zijn erg giftig voor katten en honden. Pas hier erg mee op!
    tomaat en paprika worden ook niet aangeraden.

14. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hij eet zn ook niet hoor ;) maar speelt ermee.

Tika86 vindt dit leuk.
  15. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Oke:D
    Dan heb ik niks gezegd :oops:

Ashleyrachel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina