Wat voor gel of wax gebruiken jullie voor jullie kindjes? Mijn zoontje heeft nog niet veel haar hoor maar het kan e rechtop hihi. Heb nu zwitsal maar dat is er na een uur alweer uit
Gewoon die van mijn man. Een billendoekjes door z'n haar of natmaken met zo'n prefab washandje helpt ook genoeg bij weinig haar
Mijn jongste heeft een koppie met lichtblonde krullen. Zonder gel zie je ze niet zo, maar met gel is echt zo mooi. Ik gebruik altijd de gel van zijn broer, gewoon de goedkoopste van Kruidvat. Dan nog is het na een paar uur weg, maar ik vind de gel van mijn man echt te duur
Hier heb ik eerst een poosje de stoere jongens gel van de Etos gehad, maar sinds een poosje gebruik ik (net als hierboven) gewoon de goedkoopste gel van de kruidvat, zwarte tube met rode letters geloof ik. Maar toen ons zoontje nog zo klein was gebruikte ik alleen nog de gel van zwitsal hoor, vond z'n hoofdhuid toen nog te kwetsbaar voor die 'sterke' gel.
Ik gebruikte in het begin ook de Zwitsal gel, maar die blijft idd echt niet zitten. Heb toen een keer opa z'n gel geleend en die beviel goed, dat was een pompflesje van de Action. Heb zelf ook zo'n flesje gekregen en we doen er nu zeker al een jaar mee. Alleen na slaapjes is het er wel uit, verder ben ik redelijk tevreden.
Gewone gel. En soms voor de geur een beetje Zwitsal gel of haarlotion. Zootje is bijna 2, en nu doe ik soms wel een beetje haarlak om zijn haren ook met slapen te laten zitten.
Zwitsal is indd niet zo goed. is meer een wax maar hard blijft het niet. Ik gebruik iets van AH eigen merk. Zelfs na een middag slapen zit het nog redelijk en mijn zoontje kruipt door z'n hele bed
Voor de bos krullen van mijn zoontje had ik eerst ook die van Zwitsal maar die was er al heel snel uit. Nu gebruik ik Invisifix van StudioLine voor hem. Daar zit geen alcohol in en dat vond ik een fijner idee voor zo'n gevoelig huidje. Hij blijft echt supergoed zitten en er zitten geen restjes in zijn haar. En ja... Gel voor eens baby. Ik probeerde niet voor niets eerst Zwitsal. Ik vond echte gel ook nogal heftig maar Zwitsal werkte niet en zonder iets in zijn haar heeft mijn zoon echt een bos pluis. Kort knippen vind ik geen optie want met een klein beetje gel heeft hij prachtige krullen. Dus de alcoholvrije gel is echt een uitkomst voor mij. Hij is inmiddels 15 maanden maar ik gebruik gel vanaf een maand of 8.
Nee hoor! Ik ook. Niks in de haartjes hier. Zelfs met shampoo ben ik heel zuinig. Mijn jongste is 8 maanden en de keren dat ik shampoo heb gebruikt bij hem kun je op een hand tellen.
Nee hoor, ik vind het ook vreemd. Als het met olie een paar uurtjes goed blijft zitten, dan doe je het toch een paar keer per dag ipv dat je gel gaat gebruiken? Maar goed, ik heb dan ook een kind met eczeem en heb zelfs nog nooit zeep of shampoo gebruikt. En nee, ik heb geen vies kind
Ik gebruik fix&shine (wax) van L'Oréal. Deze blijft goed zitten en word niet vettig in het haar Ik maak meestal een kuif (staat super schattig) En als het even uit model is, weer even met m'n hand er door heen en zit het weer. de gel van Zwitsal blijft niet zitten
Hier gel van de kapper. Goed spul, blijft de hele dag zitten en krijg het er mooi mee in model. Ik vind het verzorgd om het haar van je kindje te doen. Zelf verzorg je het ook en wil je ook dat het leuk zit.