Welke gellak en lamp voor thuis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ukkie1, 1 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een goede set voor thuis. Ik zag het topic over nagels wel, maar daar k wbt en merk oid niet helemaal er uit wat nou echt goed werkt. Wat heb je echt nodig, wat is een dikke aanrader?

Ik kan best netjes lakken tegenwoordig maar binnen een paar dgn ziet het er niet meer uit of ik ben te ongeduldig en mn nagels zijn nog net niet droog genoeg voor ik iets ga doen... Vast herkenbaar voor velen:o:

2. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Ik heb alles van Pinc. Ben er erg tevreden over

3. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Ik heb zelf twee lampen van SunUV. Je moet letten op hoeveel watt de lamp is. Hoe hoger hoe sneller je nagels droog zijn. Geloof dat mijn nieuwste lamp 72 watt is.
    Ik gebruik zelf qua gellak een professioneel merk. Ik ga over een tijdje mijn eigen bedrijf starten en omdat ik zelf een allergie heb, heb ik gekozen voor een hypoallergeen merk. Op klanten wil ik graag met veilige producten werken. Ik bestel bij verschillende sites: misterio Milano, ls cosmetics bijv.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
  5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.265
    25.723
    113
    Ik heb in november een uitgebreide startersset van Pink gellac aangeschaft. Daar zit een goede led lamp bij en eigenlijk alles wat je verder nodig hebt.

Daarbij heb ik later nog wat extra dingen aangeschaft, ook van andere merken. Zo heeft xtatic gelpolish ook leuke kleuren, en om een of andere reden zijn veel kleuren al maanden in de sale en echt aanzienlijk goedkoper dan Pink gellac. Dus daar heb ik nog een hoop kleurtjes gescoort varierend van €4 tot €6.

En ik was niet tevreden over de topcoat en heb daar nu ook een ander merk voor (PNS) en die werkt bij mij een stuk beter.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Waarom ben je niet meer tevreden er over?

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    De vegan lak vind ik dramatisch lakken en vind het ook niet altijd goed blijven zitten.

8. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    oeh herkenbaar! Had hier de vegan lak de laatste keer, drama! Ik heb het er van ellende allemaal maar weer afgehaald.

De andere kleurtjes blijven tot nu toe redelijk goed zitten, maar dit was echt een waste of time.

9. Pompoen

Pompoen Actief lid

25 okt 2015
    446
    121
    43
    Ik gebruik de ledlamp van Kiki London, die heeft meerdere standen.
    Verder gebruik ik basecoat van the gel bottle, daar heb ik ook de biab van.
    Ik was altijd wel fan van de kleurtjes van Pink gellac, maar sinds ze de samenstelling hebben veranderd vind ik die niet fijn meer lakken.
    Top coat wisselt, nu heb ik er 1 van Kiki London. Zonder plaklaagje.

Deel Deze Pagina