Ik wil al een tijdje een set voor gelnagellak aanschaffen maar er zijn zoveel soorten. Gewone nagellak blijft bij mij 1 dag zitten en begint dan al op stukjes los te laten. Welk merk is het beste en heb je goede ervaringen mee?
Ik heb ze van Ali Express. Maar dan wel 3 laags, dus base coat, kleur en top coat. Uiteraard met gebruik van een uv lamp
Welke heb je daarvan? Dochter wilde ineens "nep nagels" en gellak vond ik wel een beter plan. Maar is in een salon nog best prijzig
Hier ook van ome Ali een lamp met 10 kleuren lak en wat manicure dingen voor 16 euro en blijft prima zitten.
Oef, dan moet ik ff kijken, maar ik doe het ook wel eens bij mijn dochter (9), maar bij haar blijft het minder lang zitten moet ik zeggen mijn pedicure gaf ook aan dat zij om die reden gellak niet bij kinderen zou doen De lamp heb ik overigens bij Action gekocht voor 11,95 van Medisane dacht ik.
Heb van dit merk Deze colourchanging zijn wel heel gaaf hoor € 9,26 25%OFF | Belen 6 stks/set Gel Polish Kit Naakt Temperatuur Veranderende Kleur Serie UV Gel Varnish GelLak Lange Laatste Gelpolish Semi Permanente https://s.click.aliexpress.com/e/mrogZ5lfN
Ja maar acryl nagels ofzo vind ik nog te ver gaan En gewone nagellak gaat er snel af. Zag op ali wel van die start pakketjes met lamp en lak enzo
Ik gebruik de gellac van Pink, urban nails, Awesome en Kiki Londen. Er zijn genoeg merkjes te vinden en te veel leuke kleuren. Ali expres raad ik af! De richtlijnen van wat in nagellak/gellac mag zitten is gewoon echt anders, je weet niet wat je op je nagels smeert met alle gevolgen van dien. Evenals de smeersels om het van je nagels af te halen, echt beter niet doen. Ik zit in een groep op Facebook en heb echt nare foto’s voorbij zien komen van allergische reacties. Bij Pink zijn hele mooi starter sets te koop. En hebben een fijne klantenservice. Wil je wat goedkoper Awesome en Kiki Londen hebben hele fijne gellac voor een fijn prijsje.
Van ali express heb ik ook geprobeerd maar daar werden mijn nagels niet mooier van. Ben nu meer opzoek na ervaringen over merken als pink gellac of shellac
Ik gebruik Pinkgellac. Alleen de topcoat daarvan vind ik niet fijn/mooi, dus die gebruik ik van sensationail. Ook de primer gebruik ik daarvan. Lamp heb ik van Ali. Het blijft echt mooi en goed zitten. Pas als het erg is uitgegroeid haal ik het eraf (na ong 3 weken).
Die heb ik ook gehad.. Wat een troep is dat sommige kleuren moet je echt 3 lagen van op doen. En als je een beetje met je handen in het water zit en dergelijke blijft het echt niet mooi is mijn ervaring..
Ik gebruik zelf nu al ruim een jaar shellac (net anders als gellak) . Op mijn eigen nagels. Ik begon met cnd de echte dure versie is dat. Ik gebruik nu ook cco, en die bevalt mij net zo goed. Ik heb een cco uv lamp om de shellac uit te harden. Je werkt met een basecoat - kleur - topcoat. Het is ideaal. Ik zit dagelijks veel met mijn handen in het water, ik poets graag en doe dit zonder handschoenen. Ik kan de lak met gemak tussen de 14 en 16 dagen laten zitten, dan wordt de uitgroei te. De kleur en glans zijn dan nog prachtig en geen chipjes oid. Geen geveil aan op je nagelplaat, en afweken gewoon met een watje gedrenkt in een speciale remover en binnen 8 minuten zijn je eigen nagels weer brandschoon zonder beschadiging. Ik zal morgen even een foto plaatsen bij daglicht. Heb nu een kleurtje 10 dagen op dus kan je het goed zien.
Als het goed is komt er vandaag op youtube een video online van Willemijn van 2women. Zij gebruikt cnd. Ik zelf ben tot heden naar de salon geweest.
Heb ik echt geen last van, 1 laagje nagellak (sommige kleuren 2 lagen) en de topcoat en het zit bij mij echt heel mooi 10 tot dagen.
Ik heb triplac van allesandro. Veel makkelijker te verwijderen (peel-off) en blijft wel een dag of 7-10 zitten.
https://www.treatwell.nl/treatment-files/gellak-vs-shellac-deze-5-dingen-moet-je-weten/ Hier wordt het heel duidelijk uitgelegd. Bij mij blijft het zelfs langer dan de beloofde 14 dagen zitten. Mijn nagels waren eerder altijd broos en slap. Maar ik gebruik het nu langer dan een jaar, zonder pauze en wanneer de shellac eraf geweekt is, zijn mijn nagels heel stevig. Ik gebruik zelf de afweek van cnd die werkt razendsnel en de lak sprint er na een minuut of 8 maximaal zo af.
Essie nagellak blijft bij mij langer zitten, wel met een base en topcoat Voor de rest gebruik ik veronique nails uv en die van de nagelfabriek. Soms alleen base coat en topcoat. Daarover gewone lak en dan top coat