In juni hebben wij een bruiloft in Italië van vrienden. De dresscode is dus "summer chic with a touch of pink". En ja, ik ben al op jurkenjacht, maar kan nog niet echt iets betaalbaars vinden. Iemand zin om mee te zoeken? Ik vind rond de 80 à 90 euro wel de max om ervoor uit te geven.
Jurk Dantea Naturel | Dresses Only Wel iets boven je budget.... Maar ach... Zo gaaf met goede witte accessoires. Sjaaltje, witte brede armbanden. *edit* het is wel een kort jurkje lees ik net. Hmmmm.
Deze jurk vind ik helemaal geweldig! Vind hem alleen te duur omdat we toch geen bijzondere gelegenheden hebben. Steps | Sale - Angelica Dress Of Steps | Sale - Sophia Dress
@ Lilly156: Die eerste vind ik te donker voor een zomer/lentebruiloft in Italië. Die 2e is wel ok, maar te simpel naar mijn smaak. @ Mamabri: Ik wil iig een jurk tot op de knie in maat 36. Hij hoeft niet helemaal roze te zijn, als er maar roze in zit. Het roze wat ik zoek is echt fuchsia.
Korte avondjurken - Jurken - Damesmode van A-Z - Voor haar - bonprix.nl andere jurkjes van dezelfde site met roze erin.
Jessie - Flat Silk Chiffon - Bridal - Donna Morgan Eden - Ruched Chiffon - Bridal - Donna Morgan Vivian - Bridal - Donna Morgan er staan nog veel meer mooie op de website. dan kijken wie ze in NL verkoopt!? ik vind Morgan zulke mooie jurken hebben.
@ Hippo & Cherie: Dank voor het meedenken. De Bonprix-jurken vind ik niet zo bijzonder. De jurken van Morgan zijn leuk, maar wel ruim boven mijn budget en ook wat te zachtroze. De jurk hoeft overigens niet helemaal roze te zijn, als er maar iets van roze/fuchsia inzit dan is het al prima.
Jammer dat jij je jurk nog niet hebt gevonden. Had je al op zalando gekeken? Vind zelf de jurkjes van St.-Martin ook erg mooi..
Zo'n jurk vind ik erg mooi idd, maar bij deze vind ik het zwarte niet zo zomers. Deze Vivien of Holloway - halter Rosa white jurk swing dress vond ik zelf erg leuk, maar wel erg duur...