Welke (gevoerde) slofjes voor jongen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lillibit, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Vor mijn dochtertje heb ik slofjes van Melton. Niet duur en ze zitten prima (sluiten met een trekkoordje). Ze hebben ze in allerlei kleuren, voor haar heb ik donkergrijze die overal bij kunnen.

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mijn man vindt bont ook echt niet kunnen voor jongens, dus ik vroeg mij af in hoeverre zie je het bont bij die aapie slofjes?

3. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Oxxy, laarsjes zonder bont!

4. Loe

Loe Niet meer actief

als je een dirx drogist in de buurt hebt: ze hebben daar nu de laarsjes! Leer, en met bontje. Kan prima voor jongen vind ik, onze zoon heeft ze aan, staan hartstikke leuk!

5. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik heb laatst bij de action van die slofjes gekocht met bont erin, donkerbruin! ik heb vaak spijkerbroekjes met aan de onderkant elastiek en dan die hoge slofjes eroverheen staat super stoer bij mijn zoontje!

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nou, bedankt voor alle tips maar ik ga zo toch maar gewoon de Aapies laarsjes bestellen!!
    Anders kan ik wel blijven kijken en zoeken, er is zoveel keuze en ze hebben allemaal voor- en nadelen!
    Nou zaten we liepen we gister in de Ikea, en naast ons liep een stel met een jongetje met de Aapies laarsjes, en dat stond hardstikke stoer! Dat vond mijn vriend gelukkig ook, dus de Aapies mogen het worden!!

Deel Deze Pagina