Mijn neefje is gek op Stef Stuntpiloot. ( Niet zo makkelijk meenemen) Familie Poen is leuk! En een handig klein doosje.
hier een verslaving aan monopoly junior....echt te erg zo vaak als dat we dat spelen. Verder populair: dora bingo, pim pam pet, sjakie schilpad..
Kroko loko erg leuk, klein om mee te nemen (en goedkoop spelletje 9,95 meen ik). Uno junior begin van kaartspel 'pesten', al te spelen vanaf 3 jaar.
Hier een paar favoriete spellen: Groot: Hop!Hop!Hop! - Earth Games Kleine Magiër! - Haba Kleiner: Boomgaard - het kaartspel - Earth Games SET Junior - 999 Games Afrader: Poepie Knor - Jumbo Mijn man en ik spelen ook al jaren gezelschapspellen en dan niet de standaard dingen, zoals Monopolie, Levensweg, etc. Dus voor onze kids zoeken wij ook de wat apartere dingen uit.
Onze zoon speelt ook 'volwassen' spelletjes mee zoals Carcassonne.wij helpen hem dan een beetje met puntentelling ed. Voor zijn verjaardag kreeg hij jakkiebak kippenkak. Dat vonden we heel leuk. Verder is biggenrace (klein doosje, dus geschikt voor vakantie) populair. En huisje boompje beestje, memorie, domino en ganzenbord. Mijn vader heeft hem ook al leren dammen. Dat doet hij verrassend goed. Ook yatzee spelen we vaak tijdens vakantie. Met een beetje hulp kan hij dat goed meespelen.