welke gezichtsreiniging gebruiken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door anna123, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hi meiden!

Welk merk reiniging gebruiken jullie? Heb het altijd van de wat duurdere merken , maar momenteel werkt echt NIETS! Na het stoppen met de pil vorig jaar is mijn huid een ramp..:)()
    Heb dus een gevoelige huid en nu is hij heeeel onrustig..heb geen idee meer wat ik moet kopen!!

Wat vinden jullie een fijn merk om te gebruiken?

x

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik gebruik altijd gewone bodylotion om mijn make-up af te halen en daarna plens ik koud water over mijn gezicht..
    Ik heb nooit last van puistjes of iets dergelijks op mijn gezicht.

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    o dat is ook een idee ...gewoon nivea ofzo? en doe je daarna nog wel creme op?

x

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    3 stappen systeem clinique

ga naar je drogisterij en zeg dat je eerst wil testen voor je over gaat tot kopen

5. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    ja van nivea, daarna doe ik er niets meer op. (behalve dan het water..:))

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    heb ik gehad...wat denk je..Allergische reactie!! Van clinique!!

7. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0

Ze zeggen wel eens...less is more...wellicht gaat dat hier ook wel op..
    Ga het gewoon eens proberen!

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik gebruik babybillendoekjes voor de make up af te halen. Voor een billenzacht babyhuidje haha:D

9. Bagaholic

Bagaholic Lid

25 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik producten van Vichy om mijn make-up eraf te halen en als gezichtsverzorging gebruik ik producten van La Mer (creme de la mer, protecting fluid SPF 18, radiant infusion). Ben er wel tevreden over!

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik gebruik de facewasg en lotion en scrub van pierre ricaud. En voor de makkelijk gewoon doekjes van de etos

11. Female

Female Niet meer actief

Reinigingsmelk, tonic, dag - en nachtcreme van Dove.
    :)

12. MarielleS

MarielleS Lid

8 okt 2009
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn huid is vaak ook erg moeilijk.
    Van alles uitgeprobeerd, maar tot nu toe werkt de "Zarqa"lijn het best

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik gebruik de reinigingsdoekjes van Nivea en daarna face-scrub van nivea, dan was ik het met koud water, dan een nachtcreme van nivea en ik heb altijd een mooi zacht huidje:) De nachtcreme smeer ik er wel goed dik op want anders heb ik een hele droge huid.

Ik heb alleen niet vaak pukkeltjes ofzo, maar als ik mijn gezicht niet goed reinig wel.

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het beste resultaat en de mooiste huid hou ik over aan de tonic- en reinigingsmelk van de..... ALDI!!!
    Heeeerlijk mild en de (dag)creme is ook heeeerlijk! Lekker luchtig en geen verstopte porien@!

15. Female

Female Niet meer actief

Ik las laatst in een Linda dat beweert wordt dat de dagcreme vd aldi net zo goed schijnt te zijn als de dure merken.
    Mss het proberen waar toch?

En ik koop de spullen alleen bij kruidvat als ze in de aanbieding zijn, en dan wel pas bij 50 % korting :D

16. Alita

Alita Niet meer actief

Ik heb eczeem en dus en hele gevoelige huid!! Al die dure merken is gewoon bull****!! Ik geloof hier niet in en overigens als ik zoiets gebruik, ja ik heb heel veel uitgeprobeerd, dan brandt het ontzettend op mijn huid!

Het enige wat ik doe is mijn huid s`avonds wassen met de douchegel neutral, eigenlijk van mijn dochter, en s`morgens en s`avonds smeer ik mijn gezicht in met de goedkope dagcreme van de kruidvat. In de winter gebruik in altijd de nachtcreme want die is vetter en in de zomer gewoon de dagcreme.
    Deze werkt goed en het brandt niet waardoor ik weet dat er geen rotzooi inzit!!!

Het goedkoopste is bijna altijd het beste!!!

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik gebruik Inositol reinigende lotion van Yves Rocher (heb daar de hele lijn van, is speciaal van de huid van 25 t/m 35 jaar). Erg tevreden mee!

18. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik geloof het gelijk! Ik zweer bij dat spul!!!

19. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Ik gebruik reinigingsdoekjes van Nivea. Ik heb een hele gevoelige huid, andere doekjes branden, maar hier ben ik tevreden mee. Ik gebruik wel alleen oogmake-up, geen foundation of zo.

20. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    nivea gezichtswash maar is volgens mij niet geschikt voor een droge huid gebruik daarna wel altijd een vochtinbrengende creme

Deel Deze Pagina