welke gezinsauto?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door star81, 20 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @Emma21: Bedankt voor de tip! Ik heb wel vaker begrepen dat die hoge auto's ideaal zijn als je lang bent (vanwege meer hoofdruimte) en ze zijn inderdaad niet zo achterlijk groot.

We gaan er maar eens werk van maken, denk ik...

2. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Wij hebben een Ford Focus Station, superauto! Nu heeft onze hond nog zeeen van ruimte achterin, straks kan daar makkelijk een kinderwagen bij.
    Beter als in mijn overdekte bromfiets, een Daihatsu Cuore, haha! (Maar ben ik ook blij mee hoor!)

Naar een Renault Scenic hebben wij ook nog gekeken, maar vonden we te hoog voor onze hond om in te springen. Ik raad echt wel een station aan, fijn hoor die ruimte!

Succes!

3. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    onze hond springt niet meer zo (is al 12), dus dat komt wel goed denk ik, haha!

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik rij zelf in een Toyota RAV4 en mijn man in een Audi stationwagen.
    Allebei erg ruim, fijn voor de hond (qua inspringen en qua ruimte) en heerlijke auto's. Zijn alleen niet goedkoop en niet erg zuinig.

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Wij hebben een gewone megane, bevalt super goed en heeft veel ruimte in de kofferbak. Denk echter dat tzt een station toch handiger is!

6. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    VW Bora variant.. Geweldige wagen..

7. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Ik heb gehoord dat de nieuwe "peugeot partner" een ideale gezinsauto schijnt te zijn:
    Niet te groot aan de buitenkant
    Veel ruimte aan binnenkant
    Grote kofferruimte en een lage instap voor honden en boodschappen ed!

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een Renault Laguna station...heerlijke wagen met veel ruimte.
    En als 'boodschappen' wagen hebben we de Chevrolet Matiz. Ook een fijne wagen, met 5 deuren. Erg makkelijk als je de maxicosi in de auto moet zetten, je hoeft dan niet zo ver voorover te bukken als bij een 3 deurs auto.

9. Chamisa

Chamisa Actief lid

7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Wij hadden al een Chrysler 300C touring, maar de ruimte valt enorm tegen. De kofferbakruimte bedoel ik dan. We hebben nu de Dodge Journey, met 7 zitplaatsen, erbij. Echt een geweldige auto! Hij rijdt zuinig, de kinderen hebben alle ruimte. Als no.3 erbij komt hebben we ruimte over. Heel veel opbergplekken. :) Zelfs een klein koelvakje voorin. :)

Echt een pracht van een auto en helemaal kindervriendelijk.

10. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    nou, onze nieuwe renault scenic staat voor de deur! Nu het gezinnetje nog :D !

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Wij hebben ook een scenic op gas (leuk tanken voor 23 euro 400 km.), vanwege de hoogte met instappen en neerzetten van maxi cosi, niet zo in die auto hoeven duiken. Voor mij ideaal.

Onze hond (kruising duitse staande/ friese stabij) is 2 ,5 jaar en springt het met gemak. springt in 1 keer op de stoelen.

veel plezier met jullie scenic

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Na Seat Ibiza hebben wij dan Peugeot 406 break gekocht, wij zijn heel blij mee, super ding! En lekker groot, was wel heel wennen na Seat Ibiza met 3 deuren.

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb een volvo v70, superwagen, alles past er met gemak in! En mijn vriend heeft vorige week een nieuwe volkswagen passat station gekocht, ook helemaal super!
    Daarvoor hadden we een audi A4, en dat was ook goed te doen, maar station is echt wel fijner als de kinderwagen enzo meemoeten.

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wij hebben vlak voor onze zwangerschap een renault scenic uit 2003 gekocht. echt een super luxe gezinswagen met veel ruimte en isofix.

15. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.096
    1.086
    113
    Wij hebben een Toyota Aygo als gezinsauto. 8)

Deel Deze Pagina