Welke gezinsauto

Discussie in 'De lounge' gestart door carpediem2010, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Wij rijden sinds een aantal weken een Seat Altea XL....1 woord: GEWELDIG!

Hij is enorm ruim, veel beenruimte achter een een zee aan ruimte in de kofferbak. Echt een aanrader!

2. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    #22 meid, 27 sep 2012
    Laatst bewerkt: 27 sep 2012
    wij hebben een renault megane station, diesel.
    we zijn er erg blij mee, mooie grote auto, ook achter in is hij heel erg ruim, er kunnen met gemak 3 volwassenen achterin. of 3 kinderstoeltjes naast elkaar. zat beenruimte.
    en hij is ook luxe, alles zit er op en eraan, ruitenwissers gaan zelfs automatich [kan je ook uitzetten hoor] en wat ik ook erg fijn vind is de achteruitkijkspiegel die zich aanpast bv in het donker met groot licht achter je. zit een navi ingebouwd, ook altijd makkelijk.
    en de kofferbak is ook lekker groot, vanmiddag nog boodschappen gedaan, met mijn moeder, 2boodschappenkratten en de buggy en 2 boodschappen tassen naast elkaar!

oja de auto rijd ook erg zuinig wij hebben een diesel en rijden 1 op 21.

dit is onze 2e renault en we hebben ook nooit problemen ermee gehad, das ook erg fijn, hahaha. vorig maand nog voor grote beurt geweest en waren alleen de kosten daarvoor kwijt, alles was weer prima!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    haha - mij interesseert het niet zo, als het maar RUIM is. M'n man heeft ook wel getwijfeld omdat hij zo lelijk is. Maar ik heb m'n zin dus doorgeduwd en we genieten zó van de ruimte en de klapdeuren achter zijn toch ook wel heel prettig.
    Als ik geen zin heb, of het regent, vouw ik de wandelwagen niet eens in, die leg ik dan gewoon achterin, naast m'n boodschappen, echt, de ruimte maakt voor mij alles goed :)

4. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    wij hebben een mitsubishi spacestar
    geen geweldig mooie auto maar wel erg betrouwbaar, erg ruim van binnen en in belasting niet duur. ook qua verbruik valt het me 100 procent mee!

we wilden eerst een zafira maar daar schijnt nogal wat aan te mankeren, ze schijnen erg veel olie te verbruiken!
    en een renault megane hebben we ook gehad.. man, wat een probleembak! dat kreng heeft ons in een jaar tijd over de €2000,- aan reparatiekosten gekost, allemaal kwaaltjes van renault.. volgens de garage was dat heel normaal, renault megane staat er om bekend!

5. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Deze zin klopt alleen als je een kleine koopt. De I10 (is een vrij nieuwe), Getz, en Atos hebben hier last van. Maar als je een iets grotere variant, en helemaal iets nieuwer (dus vanaf ongeveer 2007) koopt is dit helemaal niet meer zo.
    Ik bedoel hier trouwens niet mee dat ik je perse in een Hyundai wil praten... Ik denk dat je gewoon naar een (of meerdere) garage moet gaan en kijken wat er in je budget past en er dan in gaan rijden. Dan kom je er vanzelf achter welke auto bij je past.

6. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    wij wilde nu ook alvast een gezinsauto. 5 deurs niet te zwaar zuinig, liefst wat jonger dan onze vorige auto (2001), airco. ennz.
    waar we de komende jaren weinig (lees: geen) kosten aan hebben.
    wij zijn nu de trotse eigenaar van een Hyundai I10 van 2008 maar zit en rijd als nieuw.

Deel Deze Pagina