Voor de 2e verjaardag van mijn zoontje willen wij een glijbaan kopen. Ik twijfel nu vooral tussen deze 2: Smoby ks. 100 cm hoog en 150 cm glij oppervlak. Ongeveer 54 euro. SMOBY - KS slide Of de smoby funny 115 cm hoog en 200 cm glij oppervlak. Ongeveer 95 euro. SMOBY - FUNNY slide Ze zijn beiden met uv bescherming om de kleur te behouden, anti slip op de treden en er kan een tuinslang op (doe je dat?) De tweede lijkt mij leuker maar is ook 40 euro duurder. Zou het verschil het waard zijn? Of heeft iemand een nog beter idee?
Tsja, zijn allebei prima voor je kindje, dus het is net hoeveel geld je eraan uit wilt geven en hoeveel ruimte je hebt. Je kindje zal ze allebei leuk vinden.
Ik zou er niet zo happig op zijn er water op te doen lijkt me erg glad.liever extra hobbels .en wat iemand al zei net hoeveel ruimte je hebt en wat je er aan wil besteden. Als het niet te laag is zal je kindje het vast fantastische vinden.
Wij hebben die van Little Tikes, echt een superding! Wel wat duurder, maar ook opvouwbaar, handig zoals nu in de winter staat ie lekker aan de kant. Little Tikes Reuze Glijbaan Primary kopen? Bestel vandaag nog!