welke goede haarverf/spoeling tijdens zwangerschap?

Discussie in 'De lounge' gestart door scheetjuh, 13 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    hallo meiden

Even een vraagje , Voor dat ik zwanger was deed ik altijd mijn haren verven, Maar heb gehoord en gelezen dat het slecht is.
    en aangezien me haren weer nodiggggg geverft moeten worden, want heb erge uitgroei vroeg ik me af , welke ik mag gebruiken? en welke goed is? en welke ook een mooie blonde kleur geeft??
    want vind het vreselijk me haren zo, ben zelf redelijk donker van haar, en me haren zijn nu ook sneller vet als normaal, en nu mijn donkere kleur erdoor heen komt lijken ze nog sneller vet!erg gewoon:S
    wie heeft tips?
    wie weet een goed merk?
    is de kans ook aanwezig ddat de kleur nu anders uitpakt?

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik denk zelf dat je een grote kans hebt dat je haar niet mooi wordt als je het van donker naar blond verft.. dat heeft te maken met de hormonen in jou lichaam nu en die hebben een slecht effect op de verf...

maar ik denk dat je beter een kapsalon kunt opbellen want die hebben er denk ik meer verstand van dan de mensen hier op dit forum..

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Naja kijk, er zijn meningen die zeggen dat het slecht is, maar er zijn er ook die zeggen dat dat in die hoeveelheid niet schadelijk is (als je het niet elke week doet iig)..., dus ja, zelf heb ik me haar tijdens de zwangerschap wel gewoon geverfd, met gewonen permanente verf, gewoon alleen niet zo vaak. In de hele zw.schp 2x dus ja.

Je hebt 3 soorten verf 1. spoeling houd tot 7 wassingen 2. semi-permanent,houd tot 24wassingen 3.permanent.

Alleen de echte spoeling zit geen schadelijke stoffen in, alleen tja daar kan je geen kleur mee veranderen (na 2x wassen zie je zowat niets, en oplichten kan sowieso niet)

suc6

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb tijdens mijn zwangerschap haarkleur op www.derodepilaren.nl besteld, een drogisterij online met haarkleuren waar weinig tot geen troep inzit. het beviel mij prima en ik gebruik het nu nog steeds ;)

Deel Deze Pagina