Begrijp dat dog lovers gold net te weinig eiwit bevat voor pups. Wellicht dat de HÈ versie kn wanneer ze een jaar oud is. Ik blijf toch bij profine en dan daarnaast in het weekend KVV proberen.
Je hebt helemaal gelijk, bij Radar zijn ze echt niet betrouwbaar. Maar onze hond kreeg altijd vers vlees omdat hij gewoon niet dik wil worden. Helaas wordt hij het ook niet met vers vlees. We hebben een Duitse Staander korthaar. Al meerdere keren laten onderzoeken door de dierenarts. Ze zeggen een maagprobleem maar eigenlijk weten ze het niet zeker. Paar weken terug weer een keer bloed laten prikken en daar kwam uit dat zijn schildklierwaarde echt afwijkend was. De dierenarts zei dat honden normaal gesproken geen schildklierproblemen hebben. Toen wees iemand mij op deze documentaire... Wel heel erg toevallig. Onze hond krijgt nu weer brokken. Helaas blijft hij mager en niemand kan me vertellen wat ik hem nu moet voeren. Dierenarts zegt overgaan op gewoon goedkope brokken want het is onzin om zulke dure brokken te kopen. En dan uit proberen waar hij wel en niet tegen kan. Maar ik zou heel graag willen dat hij wat spek zou krijgen op zijn ribben...
Ja lastig hè. Wij hebben ook een standaard te dunne hond, helemaal nu hij wat ouder worden is het lastig aankomen. Wij voeren nu dus wat meer brokken, vooral door de week als we beide druk met werken zijn. En we geven 3 keer op een dag een maaltijd, met tussendoor zo af en toe een wat Barf maaltijden ( nekken, karkassen etc ) Oh en verse pens! Heel vies, maar honden zijn er gek op en het zet goed aan.
Via Zooplus kun je Purizon puppyvoer bestellen. Dat is een goede, graanvrije brok. Weet niet of het in je budget past. Ik geef zelf taste of the wild aan onze pup.
Onze labrador van bijna 8 maanden krijgt Purina pro plan sensitieve medium, kreeg die al vanuit de fokker en hij doet het er goed op.
Ik voer mijn Golden Dog Lovers Gold en ik ben er erg tevreden over. Ik betaal 39,95 euro voor 13 kg en ik laat het altijd bezorgen (gratis). Mijn hond heeft gevoelige darmen en doet het op dit voer perfect. Hij is gecastreerd maar is niet vet geworden en de ontlasting is in verhouding weinig. Ik kan het alleen maar aanraden!
Doglovers bevat jiet te weinig eiwitten. In ieder geval niet de original versie. Dat is waarschijnlijk bij de nieuwe goedkopere versie. Mijn dierenarts die pro graanvrije en vleesvoer is die raad dit voer juist aan en verkoopt het ook. Fokker van mn drentsche patrijs voert het ook. Hier al een paar honden groot gebracht met doglovers gold original. Wordt aan huis bezorgt. Weinig ontlasting en ruikt nauwelijks. Hier ook gevoerd aan hond die voedselallergie had en eigenlijk duur RC hypo allergeen voer moes hebben. En nog een voordeel: sinds ze dit krijgen ruiken ze bijna niet meer naar hond. Ik krijg heel vaak van mensen te horen dat het bij mij thuis niet naar hond ruikt en dat mn honden niet die typische honden lucht.bij zich dragen.
Na oa carnibest en pro plan zalm/rijst zijn we beland bij Bosch active, te bestellen op Zooplus. Is zn eerste dagelijkse voeding waar die het eindelijk goed op doet. Switchen nooit weer.
Wij hebben al jaren honden en hebben heel wat (dure) merken gehad. Waaronder heel lang een geperste brok. Totdat onze lab besloot deze niet meer lekker te vinden En wij halen de brokken nu bij Van Cranenbroek. Zijn er erg tevreden over. Onze honden doen het er super op en zien er goed uit. Is Smulti en kost 9 euro voor 10 kg. Dus ook nog eens een hele leuke prijs
Mijn man heeft voor een bedrijfsplan een keer de hondenbrokken uitgezocht en daar kwam qua voeding gewaardeerd als beste bonzo uit. Alleen die kleurstoffen wilde wij niet. (Waren bezig met kopen dierenpension) Op de tweede plek kwam champ. Wordt nog niet heel veel verkocht. Maar even zoeken via Google kom je wel op een verkooppunt uit. Farmfood en cavom zijn ook goede brokken. Cavom hebben wij jarenlang gegeven maar ineens bliefte onze hond het ineens niet meer. Weer champ opgezocht en zowaar een verkooppunt in de buurt. Dus die geven wij nu. Hond leeft weer helemaal op.
Hier groot fan van Prins petfoods. Onze hond doet het er erg goed op. Ook mijn moeder (fokker) geeft prins. Prijs is ong €45,- voor 15 kg en je kan ook vanaf de volwassenbrok ook zakken van 20 kg halen en die zijn meen ik rond de 50€. Voordeel ook van prins is dat je streepjescodes kan sparen en bij 12 krijg je een zelfde zak (moeten dus wel allemaal streepjescodes van 1 type zijn) gratis. Ze hebben ook vlees er van. Is ook echt top. Vlees ook streepjescodes sparen.
Ik heb een natuurlijke dierenwinkel gevonden hier om de hoek! Www.via-natura.nl Besloten toch dog kovers gold original te gaan voeren (was daar te koop) en in t weekend runner KVV.
Probeer eens wat satin balls voor hem te maken en bij te voeren. (Even googlen voor het recept) mits de schildklier waardes wel goed zijn)
Onze hond krijgt Jarco, keurige handzame drolletjes heeft ze er van. Als ze bij het pension is geweest krijgt ze ander voer en legt mega grote oppers
Met onze labrador hebben wij aardig wat geprobeerd, ze heeft erg gevoelige darmen, vaak had ze heel de dag stink scheten en ook vaak diaree. Sinds wij overgestapt zijn op bonzo heeft ze nergens last meer van. Daarnaast krijg ik dagelijks complimenten over haar mooie glanzende vacht. Bijkomend voordeel is ook nog eens dat die brokken erg goedkoop zijn, €20 voor 15 kilo.
Haha nou voor mezelf was ik er al achter dat goedkope brok vol met graan zit en dat willen we gewoon niet voeren (hoe goed een hond er ook mee zou doen) dus in t weekend gaan we KVV doen en doordeweeks dogloversgold