Wij hebben de Soak and Float van Lush. Ik heb zelf geen last van roos, maar mijn vriend heeft wel een hele droge (hoofd)huid. Deze shampoo helpt daar wel aardig goed bij.
Ik gebruik ook de Soak and Float van Lush. Mijn eczeem gaat er niet mee weg maar is wel een stuk rustiger. Ik gebruik dit wel in combi met middeltje van de huisarts. Bijkomend voordeel: Deze variant van Lush heeft een bepaalde olie niet. Hierdoor krijg ik alles makkelijk eruit gewassen. Eerder een andere shampoobar gebruikt en daar bleef dan olie resten van in mijn haar wat weer een vettige look gaf. O, en hij schuimt heel erg goed en ruikt ook nog eens lekker. (ik heb geen aandelen hoor )
Ja, vind ik ook. Ik heb eigenlijk heel gemakkelijk haar en hoofdhuid, dus voor mij is het niet nodig. Maar ik gebruik uit gemak gewoon hetzelfde als mijn vriend en ik vind hem ook fijn!
Bij Happy Soaps kan je nu 3 kleine bars bestellen voor maar 2 euro inclusief verzendkosten. Weet niet of er een antiroos bij zit. Er is een kortingscode die je in kan voeren voor de korting.
Die tip wilde ik ook geven toen ik de titel van het topic las! De kortingscode voor 6 mini's voor 4 euro is minishampoobars
Mijn zoon gebruikt de Purple Rain van happy soaps en is zeer tevreden. Edit: hij had behoorlijk last van roos. Nu niet meer.
Die is een stuk goedkoper en ook de verzendkosten zijn een stuk goedkoper. Ga eerst toch deze dan proberen.
Klopt, de plus verkoopt happy soaps. Hier ook bij alle 3 de Plus supermarkten liggen ze gewoon in de winkel.