Ik heb een boxenprobleem. Bij de eerste hadden we een box geleend van een nicht. Die zag er best leuk uit, maar beviel mijniet goed omdat ik hem nogal laag vond (bukken en de kleine in en uit de box tillen was niet fijn). Ik heb dus alles op alles gezet om die weer terug te geven. Maar nu kan ik dus nergens een leuke box vinden!!!! Dus hoog genoeg, liefst met lade en in el kgeval een beetje passend bij de rest van de meubels Onze meubels zijn allemaal in kleur walnoot en vrij robuust van uiterlijk. De vloer is eiken. De meeste boxen die we gezien hebben (prenatal en babypark) vind ik te ielig van uiterlijk. Iemand een idee?
Wij hebben de box van babypark met de rieten lades, vind hem persoonlijk niet heel laag omdat ik dat zelf ook vreselijk vind en hij is verre van ielig! Kijk even op hun site geloof dat het de " première" ofzo is.....
wij hebben er wel 1 van babypark, Sinza heet ie. heeft wel een robuust uiterlijk, hier hebben wij m op geselecteerd omdat onze inrichting ook zo is, hij staat nog niet in elkaar dus kan je nog niet zeggen hoe en wat.