Hoi, Ik ben me vast wat aan het oriënteren op flessen en wil sowieso graag de flessen van Avent. Echter vraag ik mij af wat nou het verschil is tussen de Avent Natural of de Avent classic? Wat is beter? Ik wil geen bv geven, mocht dat er wat mee te maken hebben. Ik ben benieuwd! & bedankt alvast!!
Volgens mij lijkt de speen van de natural meer op de borst en ligt dus dichterbij de natuur. Dat is fijner voor de baby. Wij hebben die ook. Gaat prima. Al heb ik geen ervaring met flesvoeding voor pasgeboren baby's omdat ik het eerste half jaar borstvoeding gaf. Maar ken ook tevreden mama's vanaf de eerste week.
Ik heb de Natural en ben er echt super tevreden over. Ik had een Natural proeffles in een pakket zitten en die was vanaf het begin een stuk fijner bij de krampjes van zoonlief. Ik heb ook de Difrax en Dr. Brown geprobeerd (niet tevreden over!) maar geen gewone Avent fles. Ze zijn idd vooral om de baby fles- en borstvoeding te laten combineren maar hier is de borstvoeding niet gelukt, maar ben wel met de Natural fles begonnen, na de borstvoeding. Zit ook iets van een anti-vacuumsysteem op, weet niet of dat ook bij de andere Avent-fles is!
Wij gebruiken de natural flessen al sinds Ruben 1 week oud is (borstvoeding niet gelukt) en zijn er heel tevreden over. Had diverse merken in huis uit van die cadeauboxen maar de avent natural drinkt hij het beste uit en heeft hij geen last van krampjes. Er schijnt een soort vacuümsysteem in te zitten dat er voor zorgt dat ze minder lucht naar binnen zuigen. De standaard avent flessen heb ik nooit geprobeerd dus kan ik niks over zeggen, maar de natural kan ik zeker aanraden!
Hier de gewone gekozen. Zijn de spenen (iets) goedkoper van! Ze drinkt er al sinds geboorte prima uit (geen borstvoeding gehad).
Hou er wel rekening mee dat je soms niks te kiezen hebt. Aangezien niet alle kindjes uit alle flessen (goed) drinken. Mijn zoontje moest niks van avent hebben daar stopte hij standaard na 20 ml met drinken. De difrax flessen die ik zelf waardeloos vond dronk hij het beste uit.
Dit dus! Wij waren ook begonnen met de avent, meneer weigerde deze al heel snel. Tommie tippee, difrax etc etc etc geprobeerd. De ene ging te snel ondanks de kleinste speen, andere trokken vacuüm etc etc. Uiteindelijk uitgekomen bij dr brown flessen, hier drinkt hij goed uit, rustig 20 minuten en weinig lucht happen. Dus het is echt uitproberen, de ene baby doet het goed op avant flessen en de ander weer op een heel ander merk.
Ik ook! En heb ook de dr. Brown gehad. Die is ook super, maar lekt sinds een week. (Na 6 mnd gebruiken en uitkoken ed.) En de avent had ik nog liggen. Ik pak meestal de classic
Ik gebruik de natural. Zat in een pakket. Bij de eerste heb ik de classic gebruikt. Zaten toen ook in een pakket. Natural heeft een bredere speen. Lijkt op borst en die zouden ze makkelijker vast moeten kunnen houden. Heb de classic geprobeerd maar daar kreeg ze krampen van. Ondanks de koliekring die erin zit. De natural gaat wel goed. Ik zou geen flessen kopen. In de babypaketten zitten vaak flesjes. Ik had er 1 van avent natural en in het kruidvat pakket zat een kruidvatfles. Zo kan je die even uitproberen. Die van avent is een kleine maat, voor in het begin als ze niet zoveel drinken. Na een aantal weken moet je een grotere hebben maar dan weet je wel al of de baby die avent pakt. Zou zonde zijn als je flessen in huis haalt en kleine doet het er niet goed op. Ik heb zelf de dop en speen van de natural, op de grote avent classic zitten. Die had ik nog van mn dochter. Scheelde me weer een paar nieuwe flessen kopen
Heb ook de natural, vijf maanden borstvoeding gegeven. Mn vriendin geeft nog borstvoeding en heeft de classic... Denk dat je na de geboorte de flesjes die je hebt gekregen in de pakketten moet uitproberen, degene die t beste gaat een paar meer van kopen??