Hallo, weten jullie of de hema of v&d ook verschoningskussens verkoopt in de winkel? En waar kopen ze niet te dure, maar goede matrasjes? Geen Ikea of zo die maar enkele winkels in NL heeft, maar gewone winkelketens. Groetjes
Ja, die verkopen ook waskussens. Je wilt geen ikea matras? Het ikea matras en die van de leenbakker kwamen als beste uit de testen. Ik dacht dat die van de leenbakker, fenne heette. Ik heb zowel een ikea als een leenbakker matras. Beide rond de 35 euro. Tenminste, als je het over een ledikantmatras hebt.
wij hebben een matras van de prenatal, ze hebben er daar verschillende prijs categorien. en dat geld ook voor alle babyzaken, baby dump, baby park ed.
Deze heb je dan? Babymatras Fenne Het gaat niet om ikea op zich, maar ik kan niet meer zo ver gaan rijden. Dus het gaat om het gemak. Idd ledikantmatras. Kan dan wel eens bij leen bakker gaan kijken.
Voor mijn dochtertje heb ik die matras van de leenbakker de fenne. Is al de 2e. De eerste vertoonde al doorligplekken na een paar weekjes en zo zwaar was ze niet haha en aan de zijkanten hele deuken erin van het laken erin stoppen. Heb toen wel netjes een nieuwe gehad. Nu heb ik er geen last van. Aankleedkussens verkopen ze ook bij de hema.
Ik heb een matras van prenatal. Gewoon online besteld en thuis gestuurd gekregen, heel fijn! Daar hebben ze ook verschoningskussens, of babydump
van asten heeft een winkel in tilburg maar je kan ook online bestellen, dan heb je 4,95 of 5,95 verzendkosten. Zag in t krantje dat ze nu opruiming hebben, verschoonkussen voor een tientje.