Hoi! ik ben al heel lang op zoek naar shorts die wél fijn zitten. Ik heb flinke bovenbenen en billen, maar in verhouding een slankere taille. shorts knellen dan vaak op de benen en kruipen omhoog. wie heeft de tip voor de perfecte short?
Ik slaag meestal bij de C&A. Een enkele keer bij H&M. Al heb ik er ook een paar waarbij ik echt een riem om moet, omdat hij anders afzakt.
En shorts met een veter erin die je kan aantrekken? Ik kan ook nooit zonder riem een broek aan. Maar de korte broeken die ik heb hebben dus of zo’n veter of ik doe een riem om.
hier hetzelfde “probleem” en deze short zit zo gigantisch lekker! Niet te strak bij billen en benen maar sluit wel mooi aan op de taille.
Ik heb ze van de c&a, spijker korte broeken tot net boven de knie. Ze worden in de webshop bermuda genoemd.
Ik heb er nu van red button. Zitten heerlijk bij mij met mijn billen en benen, maar geen slanke taille. Dus ik weet niet zeker of dat dan bij jou ook lekker zit. Vorig jaar geisha, maar model van dit jaar zat niet zo lekker.