tja je hebt een foto van je buik na de bevalling, nou dat is strakker dan dat ie van mij ooit was wat is jou taille 50 cm of zo??
ik vind Pauline ook het leukst haha. ik ben ook wel een flapuit Alleen die kimberley, die heeft t achter de ellebogen. over iedereen maakt ze gemene opmerkingen.
Stephanie! Toch de rebelse van het stel, foute en veel vriendjes/scharrels gehad, neptieten. Nou ja dat werd tenslotte verteld in de 1e aflevering door Pauline. Ja daar kan ik me wel in vinden Al heb ik geen neptieten! haha
Niemand, maar ik word door echt iedereen in mn omgeving vergelijken met Kimberley, iedereen vind dat ik kwa uiterlijk dan, op haar lijk.... Komen allebei uit Sri Lanka en zijn allebei klein verder houdt de vergelijking imo op....
nou valt wel mee toch, ja ze zijn rijk en schamen zich daar niet voor, maar dat hoeft toch ook niet?! verder zijn het gewoon meiden zoals ons
helemaal mee eens snap niet dat ze die erin hebben gedaan. Maar goed ik denk niet dat ik op 1 van de meiden lijk. ben geen goois typje. Maar als ik moet kiezen doe maar pauline dat vind ik wel een leuke en mooie meid
Ik ben geboren en getogen in Het Gooi en ben daarom ook een echte Gooische meid.. Ik lijk het meeste op Bo.. En pauline vind ik ook een hele leuke meid. Die andere vind ik helemaal niks... Bah
dus jij ziet ze nog wel eens die meiden? leuk hoor, ziet er in ieder geval mooi uit om te wonen het gooi, lucky you enne rij jij ook een mini of een audi tt?
kweenie wat haar mankeert maar achterbaks is ze zeker dit is wat ik van de andere leden vindt: -pauline, prettig gestoord -bo, echte dame -leslie, tja geen echte mening over -kimberly, achterbaks -stephanie, opzich wel ok maar beetje nep en oppervlakkig -dat paardemeisje (weet haar naam niet), zo onbenullig als het achterwerk van een paard! -dat modelletje, over haar ook nog niet echt een mening alle ingredienten voor een leuke reality soap
Brrr.... ik krijg de rillingen van dat modelletje! Hebben jullie gisteren gekeken, toen ze jongens aan het beoordelen was voor een date? "Welke auto rij je?" "oh..... openbaar vervoer.... grinnik" "en wat doet je vader?" "oh....." Zolang je maar genoeg verdient dus om haar in haar levenstijltje te voorzien. Die arme Pauline dacht nog dat het haar om de looks en de brains ging... hihihi. En die griet met die paarden is inderdaad verschrikkelijk! Daar is werkelijk niks leuk aan! Hoe kan je je kind tot zo'n onzinnig, dom, nutteloos wezentje opvoeden? Ik zou wel willen zien hoe zij zich in de Bijlmer had standgehouden Maar goed, Bo is wel leuk. Die doet er verder niet zo moeilijk over dat ze rijk is en hoeft er niet steeds over op te scheppen. Haar zusje vond ik ook wel schattig.
zijn er weer nieuwe afleveringen?? Ik vond het altijd heerlijk om te kijken! Volgens mij is het wel nep of niet?? Ik heb altijd begrepen dat het acteurs waren! Kan er natuurlijk helemaal naast zitten hoor!!
nou durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij is het redelijk is ja hoor, seizoen twee is alweer volop bezig elke donderdag om half 9 op rtl5