welke gooische meid ben jij??

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door namya, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esin

Esin Niet meer actief

Ik woon niet meer in het Gooi, maar mijn hele familie woont er nog wel dus ik kom er nog elke maand..

Maar ik heb Kimberly een paar keer gezien en Florien haar zusje zat weer bij mijn zusje in de klas...

Nee geen mini of audi, maar een Bmw... :D
    (mijn man dan ik rijd in een fiat Punto)

2. namya

namya Niet meer actief

vanavond weer, ga er weer voor zitten hoor dames

3. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik vind Pauline heel leuk, ze doet gewoon haar ding. De rest zijn wel ok, maar Pauline is super :p

4. namya

namya Niet meer actief

vindat haar huisje voor zover ik kon zien ook erg charmant...veel kaarsen en verse bloemen...wel mijn smaak

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik vind het werkelijk vreselijke meiden. Oppervlakkig en erg bekakt.

Niks aan.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    die kimberley det der hond weg omdat ze weer vrijgezel is en met mannen wil flirten, wtf

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113

Ja precies. :(

Maar ze houdt vreselijk veel van haar hondje. 8)

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ja maar toen ze dat *blingbling* halsbandje kreeg van dr "vriendinnen" voor de hond die ze ging afstaan, wilde ze dr hondje ineens houden omdat ie halsband zo leuk was.. :(

9. namya

namya Niet meer actief

ja kimberley maf wijf....zou niet mijn vriendin zijn zeg maar

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    :D ach geef haar eens ongelijk, ;)

Vreselijk oppervlakkig kind.

11. namya

namya Niet meer actief

nee las het gister toevallig ergens op het i-net

pauline haar ouders zijn geen miljonairs of zo,,,ze hebben altijd gewoon erg hard gewerkt allebei en ze wonen toevallig in het gooi, pauline is daarnaast ook hun enige kind dus die wordt wel een beetje verwend

Bo daarentegen is echt een meisje van rijke ouders, zij is eigenlijk ook de enige van wie die allure die vaak alleen rijke mensen hebben afstraalt!!

van kimberly zou het me niets verbazen als ze in de ah werkt

12. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Huh, Florien is toch het zusje van Bo? Of haal ik nu alles door elkaar? Jullie hebben wel gelijk hoor, die Bo is de enige met een beetje allure.
    Ik vond die Kimberley wel goed passen in de Bijlmer (van toen ze daar een seizoen woonden), dat past precies bij haar niveau. Dat heeft overigens niks met huidskleur te maken, voordat mensen me verkeerd begrijpen. Ik vind het gewoon een ordinair mens!
    Pauline vind ik wel grappig, maar volgens mij is ze best high maintenance... ze lijkt me soms wel een beetje moeilijk. Maar volgens mij is ze wel lief.
    Oh ja, die griet met die mond... snappen jullie wat ik bedoel? Jeetje....

13. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Nee volgens mij zijn Florien en Bo geen familie toch?? En weet je wat ik een beetje raar vind, Kimberly is geadopteerd. En toch doet ze net of ze 'de diva' van het gooi is. Mij lijkt dat je dat juist erg waardeerd wat je hebt en dus niet het verwende nest gaat uithangen.
    Maar goed het is natuurlijk een tv programma, en je moet alles met een grote korrel zout nemen....

Tis te hopen dat de rest van Nederland niet denkt dat iedereen in het Gooi zo is en woont!!!
    Helaas woon ik in een ordinair rijtjeshuis en ben ik heel gewoon kapster hahahaha.....

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Volgens mij ben jij als "gewoon"kapster een stuk leuker, :D;)

Ben blij dat ik niet afhankelijk ben van geld om me gelukkig te voelen. ( nou ja beetje om te kunnen eten en te wonen, :p)

15. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Oh, hihi, zwangerschapsdementie zal ik het maar noemen. (Dat is tegenwoordig de schuld van alles :)) Ik moet het nog eens een keertje kijken, denk ik.

Ach, ik zou trouwens best net zo rijk willen zijn, ik zou er best lol in hebben om champagne in een touwboot in de grachten van Amsterdam te drinken met mij designerkleertjes. Maar mijn vriend en ik hadden tot voor kort een goedkoop appartement en allebei een goede baan, en het kon niet op aan kopen. Als ik iets wilde hebben kon ik het zo kopen (binnen normale marges natuurlijk). Eerlijk gezegd is de lol er dan snel van af, want je waardeert echt niet meer wat je hebt. Na een zaterdag shoppen hebben toen ook besloten dat we voortaan maar één zaterdag per maand de stad in zouden gaan en aankopen uit zouden stellen... gewoon om het weer te waarderen. (Nu is het de andere kant op... duur huis, minder betaalde baan.... laat ik het zo zeggen, we waarderen onze spullen een stuk meer :))

16. Esin

Esin Niet meer actief

Ik denk dat de meeste in het Gooi in een ordinair :D rijtjeshuis wonen haha
    Mijn moeder woont in een hoekhuis van een rijtjeswoning in een doodnormale straat.

Alleen mijn vader woont in 1 van de betere buurten van het Gooi, namelijk het Spiegel.. Maar helaas geen villa... :D

17. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi

Hihi nou dat hoop ik wel, we krijgen wel eens van die omhooggevallen dames in de salon, en die vind ik niet zo aardig (en nu druk ik me heel zacht uit)
    Maar je ziet ze hier lopen hoor, grote zonnebrillen, chiuaua hondje in tas, strak getrokken gezicht.
    Geweldig vind ik dat, maar of ze echt gelukkig zijn? Moeilijk te zien als je geen gezichtsuitdrukking meer hebt.:D

18. Esin

Esin Niet meer actief

Ik heb trouwens ook een echte Gooische tante :D die absoluut haar kinderen niet kleed van de H&M of de C&A, Hema enz...

Nee voor haar kids alleen Burberry,dior, benetton.. ;)

Wat is er mis met H&M denk ik dan?
    Ik koop voor mijn kinderen overal, als het maar leuk is en ik kijk dan echt niet naar het merkje... ;)

19. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi

Ja dat is zeker zo!! Maar na alle programma's als 'Hoe wordt ik een Gooische vrouw, echte Gooische meisjes en natuurlijk Gooische vrouwen' vraag ik me wel eens af of de rest van NL dat ook weet. Ik heb het wel eens gahad dat mensen er vanuit gingen dat je in een villa woont omdat je toevallig in hen Gooi woont.

Maar 't Spiegel is idd wel een wijk met prachtige huizen en villa's. Zou ik ook helemaal niet erg vinden hoor om daar te wonen;)

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Zit nu net het programma te kijken en wat zijn die pauline en bo toch 2 heerlijke meiden!!

Deel Deze Pagina