haha leuk dit. wij hebben wat dat betreft echt een papegaai ( hij kan ook papegaai zeggen ) als wij zeggen Oh neej.. dan zegt hij dat ook en dan trekt hij ook de handjes zo op van : ik weet het echt niet .... en knipogen, en dan ook een geluidje erbij maken. alleen knipt oogt hij met beide ogen tegelijk hihi..
Als hij aan het eten is, roep ik wel eens "aaah" en dan krijg ik ook een hapje. Gisteren zat hij in bad en had hij een badspeeltje in zijn mond. Ik vroeg:" Is het lekker? Mag mama ook een hapje AAH". Pakt hij een badeendje en voor ik het wist zijn die hele badeend z'n kop in mijn mond...whahahahaha
Tja, Lars is nog wat te jong om dingen te leren. Ben wel druk aan het oefenen met zwaaien en dan dagdag zeggen, dat lijkt er steeds meer op. Als hij muziek hoort (uit zijn speeltjes) dan gaat hij heen en weer bewegen, zo leuk!!! En hij schudt overal nee op. Van de week vroeg mijn vader of hij 100 euro wilde: jullie raden het al NEE Dus ik vroeg is opa lief??? En wederom NEE
in de handjes klappen, zingen, dansen, woordjes aanleren zoals dagdag welterusten, etc... sinds kort danst ze op de liedjes bij de dvd van het zandkasteel... hihi echt zo lief om te zien he....
meisje hier is nu heel erg In to de diertjes en kan dus de geluiden maken bij een eend, varken, koe, hond, poes en paard. Zo schattig om te horen!
Klappen in de handjes, zwaaien en natuurlijk voor d'r eerste verjaardag 'hieperdepiep hoera!' en dan gooit ze allebei d'r handen in de lucht. Verder een hele hoop dierengeluiden (poes, varken, slang..), maar de leukste is de leeuw, dan zegt ze heel schattig 'wraw..!!'. Echt een leeuw om bang van te worden. En als we zeggen.. 'doe eens lachen/gillen/huilen' dan doet ze dat. Bij 'huilen' trekt ze echt een pruillipje en zegt ze 'boehoe..'. En ze is helemaal into telefoons. Die houdt ze bij haar oor en dan zegt ze 'loddie loddie' (hallo hallo). En nu begint ze met wijzen naar dingen, als we vragen waar iets is.. Zo schattig! Als ze zichzelf in de spiegel ziet, dan wijst ze naar de spiegel en zegt ze haar naam. Ik weet alleen niet of ze zichzelf al herkent.
Ooo, wat doen sommige kindjes als leuke dingen! Ik heb mijn zoontje alleen zover dat hij mij nadoet als ik met mijn vlakke hand op tafel sla. Dan gaat hij mij nadoen, ziet er wel grappig uit, maar ook alleen omdat ik zijn mama ben denk ik, hihi.
leuk he om te zien wat je die kleintjes zoals al leren kan terwijl ze nog zo klein zijn. onze kleine dondersteen kan: dansen (heen en weer bewegen), in handjes klappen, handjes op bolletje leggen en heen en weer gaan, dag zwaaien, met eten sproeien en dan heel hard lachen als je er helemaal onder zit meegillen als we liedjes zingen hihi das zo leuk om te zien kusje geven..met open mond en veel kwijl hahahah en nee schudden als de beste....zeker met het eten sproeien is aangeleerd door vriendin dus probeer het weer af te leren dus zeg ik elke keer nee emily dat mag niet...wat doet madam nu....schud gelijk nee als ze het doet en gaat dan hard lachen...de deugniet