We zijn beide volgende week vrij en willen iets leuks gaan doen moet oudste die is nu 2.9 jaar. Ideetjes welkom! Zwembad sterrenbad gaan we zoezo elke week, bos/strand hier loopafstand, grote leuke speeltuinen ook, dierentuin/pretpark qua weer vind ik minder.. Ik denk aan leuke voorstelling, workshop of iets doen of kijken.. ? Regio randstad..
Kijk eens bij het luxor in Rotterdam, hebben vaak leuke voorstellingen voor kinderen of Theater Walhalla hebben ook leuke voorstellingen, dan even wat eten in de FenixFoodFactory is ook een belevenis. Ligt aan het weer, maar een ochtend/middag/dagje Plaswijckpark is ook leuk en ook daar in de vakanties 's middags een voorstelling. Het Maritiem Museum vond mijn dochter ook erg leuk! (Maar die is al 3,5).
Wij gaan vaker naar binnenspeeltuin ballorig. Kunnen ze lekker ravotten, weer of geen weer. Theater of bioscoop is geen optie voor onze meid, die heeft nog niet het geduld voor langer als half uur te blijven zitten haha. Plopsaland is ook erg leuk voor de kleintjes, mijn dochtertje vond het geweldig.
Ballorig vind ik niet zo.. Ze gaat elke week turnen. Vind hrt met slecht weer wel dan weer een optie inderdaad.
Ja! Dank voor tip! Ze gaat maandag mrt vader heen was toch al 50 euro😦 en met baby bij is niet handig dan maar met papa mee
In Breda - helaas niet naast de deur voor jou - zit poppentheater Muzipo. Dat is ècht een aanrader! Misschien zit er iets soortgelijks bij jou in de buurt. Dirk Scheele heeft leuke liedjesvoorstellingen. Speelt hij niet bij jou in de buurt? Verder zou ik inderdaad zeggen: het Nijntje museum in Utrecht, maar ik lees hierboven dat deze tijdelijk gesloten is.