Robin krijgt vanaf dat ik gestopt ben met de borstvoeding Friso Comfort. Dit moesten wij van de kinderarts gaan geven ivm zijn krampjes. Robin is ondertussen alweer 3,5 maand en we hoeven al lang niet meer naar de kinderarts. Ook de krampjes zijn er nagenoeg niet meer. Moeten we nu naar Friso normaal terug? En hoe doe je dat? : :
Het moet niet hoor Wel kans als je weer terug gaat op Normaal dat de krampjes ook weer terug komen. Wil je het persé proberen dan zou ik gaan mengen.
Ja pcies.. je kan de voeding gewoon gaan mengen.. .eerst nog bijv. 3 schepjes comfort en 1 normaal, volgende dag 2 comfort en 2 normaal, volgende dag 1 comfort en 3 normaal .....en ga zo maar door (ik weet niet hoeveel je kindje krijgt dus mijn hoeveelheid aan schepjes is dus maar een voorbeeld!)
Ik ben bezig met afbouwen met friso comfort. Ik moet wel zeggen dat Tymen het nooit "puur" kreeg, kreeg daar spuitluiers van. Ik ben het toen half om half gaan geven. Na een aantal weken 5 schepjes 4 schepjes normaal, 3 comfort. Weer een aantal weken later 5 om 7. Nu krijgt Tymen inmiddels 8 schepjes in zij fles, waarvan 1 comfort. Over een paar weken wil ik ook daar mee stoppen. Het is niet zo dat je zo geleidelijk moet afbouwen, maar ik doe het zo zodat ik goed kan kijken hoe Tymen er op reageert.