Op wat voor schoentjes buiten lopen?

Discussion in 'Verzorging' started by kleinesara, Jan 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Onze dochter is al een tijdje bezig met lopen en sinds 2 dagen heeft ze het echt goed onder de knie en kan ze flink wat stappen zetten voor ze omvalt, weer opstaat en verder stapt. En nu is ze ook echt niet meer te houden en wil ze ook buiten lopen, in de winkel, op het station, en in de metro... Ik vind het prima als ze dat wil, maar met wat voor schoenen dan? Ze heeft nu 3 paar schoenen met zachte, flexibele zolen. Ze tilt haar voeten nog niet goed op dus na een klein stukje op straat lopen beginnen de zolen al slijtage te vertonen. Maar stevige zolen worden afgeraden. Hoe hebben jullie dat dan gedaan in het begin? Op wat voor schoentjes liep jullie kind buiten? Naast soepele zooltjes sneller slijten lijkt het me ook niet lekker om mee op een steentje of takje te stappen.

2. Allistair

Allistair Bekend lid

Jun 8, 2010
    979
    0
    0
    De Baby-proof collectie van Shoesme. Daar zijn we mee begonnen en echt alleen voor buiten. Binnen liepen onze kinderen op blote voeten of sokjes.

3. kleinesara

Binnen loopt ze hier dus op één van de 3 paar schoentjes/slofjes die we hebben. Dat omdat het hier echt ijskoud is in huis, we hebben geen centrale verwarming. Blote voeten is dus echt geen optie. Die slofjes zijn heel zacht en soepel en lijken me voor binnen dus prima maar buiten slijten ze te snel.

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Orange babies hebben een goede lijn. Let vooral op de de zolen niet te stug zijn en lekker meebuigen.

5. kleinesara

Ben Shoesme gaan zoeken en deze vind ik leuk: Shoesme Baby schoenen | kleertjes.com

Zijn die goed? De zolen zijn zacht en soepel volgens de beschrijving. Maar zijn ze dan goed geschikt om buiten mee te lopen waar takjes en steentjes op de grond liggen? Ik ben bang dat het haar pijn doet als ze er met zo'n dun zooltje (of zijn ze niet dun?) op gaat staan.

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Ik zou naar de winkel gaan en niet online kopen. Gewoon goed haar voetjes op laten meten en een paar schoenen passen en een stukje op laten lopen.

7. Allistair

Allistair Bekend lid

Jun 8, 2010
    979
    0
    0
    Ja die zijn prima. De zolen zijn nog best dik hoor. Een takje of steentje moeten ze wel kunnen hebben. Overigens heb ik het idee dat de meeste kinderen niet eens merken dat ze over een takje of klein steentje lopen. Mijn jongste liep op blote voeten over zo'n stalen rooster (van die vierkantjes) en bleef er stoïcijns onder. ;)

8. kleinesara

Ja gaan we ook. Maar ik wil van tevoren op internet al uitzoeken wat ik wil hebben en waar dat te koop is. Dan hoeven we niet uren over het winkelcentrum te gaan lopen ;).

9. Koon

Koon Niet meer actief

Die shoesme schoentjes zijn prima. Mijn zoontje had ook shoesme schoentjes met zo'n zooltje en kon daar buiten goed op lopen. Slijtage viel me ook mee. Ze sleten meer als hij nog wel eens wilde kruipen over de stenen.

10. kleinesara

Hahaha, kruipen deed ze eergisteren op het metrostation maar dat vind ik gewoon echt niet fris. Dus het is buiten lopen of dragen, niet kruipen.

11. Koon

Koon Niet meer actief

Nee bah! Dat is inderdaad vies.
    Ik bedoel ook gewoon in de tuin.

Share This Page