gister avond hebben mijn partner en ik echt iets bizars meegemaakt.. mijn partner heeft zijn vader al 22 jaar niet gezien of gesproken. hij is weggegaan toen mijn partner 4 jaar oud was, en hij zoekt zijn vader nu al jaren.. minstens één keer in de week zoek ik ook het internet af in de hoop dat ik hem vind.. mijn partner heeft wel contact met de rest van de familie van zijn vaders kant, maar ook die wisten nooit waar hij was omdat het contact tussen hun niet goed was.. nou komt het; zit hij gister avond achter de pc, ziet hij dat hij een mailtje heeft bij hyves, meestal is dat doorstuurmail maar hij opent hem toch omdat het onderwerp 'adres' was, zegt hij ineens tegen mij 'zo bizar, kom eens lezen!' en wat lees ik; Namens .... uw vader zouden wij graag uw adres willen hebben omdat uw vader een brief voor u heeft die hij graag zou willen versturen. u kunt het adres achterlaten op de hyves pagina van .... en dan nog het telefoonnummer van zijn vader erbij, en twee telefoonnummers van hulpverleners. hij heeft meteen zijn adres achtergelaten en probeerde daarna die hulpverleners te bellen maar het was al na achten, dus die waren niet meer bereikbaar. na ongeveer vijftien minuten besluit hij het telefoonnummer van zijn vader te bellen. hij gaat even in de andere kamer zitten, zodat het wat stiller is, en even later hoor ik hem heel vrolijk en 'normaal' bellen. hij zegt zelfs dat, als hij langs wilt komen, hij welkom is! na het telefoon gesprek verteld hij me wat er allemaal gezegd is en verteld hij dat hij zijn vader uitgenodigd heeft, en dat hij altijd welkom is. daarna heeft hij zijn moeder gebeld, en die was ook heel enthousiast. we bevatten het allebei nog niet helemaal, het is zo bizar! jaren lang zoek je iemand, en ineens heb je hem aan de telefoon! ik ben zo blij voor mijn vriend, dat hij eindelijk zijn vader weer kan spreken, dat hij zijn vragen kan stellen, en laten zien dat het goed met hem gaat.. sorry, beetje lang verhaal, maar wilde het even met jullie delen!
Jeetje dat is echt Bizar maar geweldig zeg!! Ik heb mijn schoonvader ook pas sinds kort leren kennen 15 jaar geen contact geweest.. geweldig dat het zo kan he! Geniet ervan!
Jeetje wat een fijn gevoel moet dat zijn! Zo lang gezocht , eindelijk gevonden... Wat fijn voor jullie.
ja het is echt raar hoor, maar inderdaad heel fijn! ik hoop ook echt dat hij snel langskomt en dat de band tussen vader en zoon goed gaat.
Wat fijn zeg dat ie hem eindelijk gevonden heeft. Mijn neef heeft ooit tros vermist zijn vader laten zoeken in griekenland. Zijn vader leefde helaas niet meer, maar hij bleek wel een broer en een aantal zussen te hebben daar. Was zo'n mooi moment om te zien dat hij eindelijk zoiets had van: Hier hoor ik thuis. Hopelijk zal de ontmoeting met zijn vader ook een puzzelstukje zijn dat op zijn plaats valt.
Wow, wat goed..!! En wat leuk dat z'n vader ook op zoek was naar je vriend!! Gefeliciteerd, en hopelijk kunnen jullie nog veel van elkaar genieten!
Wat mooi is dit! Ik krijg er een lach van op me gezicht,, Ik vind het niet bizar maar heel bijzonder! En wat fijn voor julie allemaal! Liefs
Wat leuk! Hoop dat ze elkaar snel zullen zien. Weet je eigenlijk waaróm hij weg gegaan is toen je partner zo klein was?