Hoi dames, Iemand enig idee waarom Behappy niet meer actief is?Ik kon haar eerlijke,realistische,soms ietwat scherpe opmerkingen altijd bijzonder waarderen... Mag ook in pb. Groetjes Pipo30
Jammer. Ik vond haar reacties altijd eerlijk (ik ken haar verder niet). Ben benieuwd waarom. Misschien komt ze onder een andere naam terug.
Ik snap het ergens wel. Net als dat Ballon zich ineens afmeldde heb ik ook eens op het punt gestaan om mijn account te verwijderen. Ik merkte dat ik het me veel te veel aantrok als mensen het op een agressieve manier niet met me eens waren of als er veel onbegrip was voor elkaars standpunten (daar deed ik zelf net zo goed aan mee). Ik kon daar ‘s avonds echt van wakker liggen. Absurd natuurlijk. Ook als er iets ergs gebeurde met één van de zp-eens kon ik daar serieus verdrietig van worden, zoals toen de man van Tienn verongelukte. Mijn man vond het echt te ver gaan en ik ben toen een jaar niet op zp geweest. Toen zat ik ook echt niet goed in mijn vel. Toen ik opnieuw zwanger was kwam ik weer terug maar ik merk wel dat ik wat meer afstand houd en dat ik bepaalde gevoelige onderwerpen vermijd. Het moet wel leuk blijven namelijk. Maar het blijft een leuk forum en ik heb er ook met enige regelmaat echt wat aan.
He wat jammer kon haar reacties altijd zo goed waarderen! Heerlijk die eerlijkheid. Vind het echt jammer