Welke grote klussen doe jij in huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door MnnW, 23 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik doe alles eigenlijk in huis, mijn vriend haat klussen! Hij heeft ook echt twee linkerhanden en wordt dan supersnel chagrijnig als het niet lukt :p Ik vind het wel leuk om te doen. Als iets te groot of moeilijk is krijgen we hulp van mijn superhandige zwager. Maar laatst heb ik samen met mijn stiefdochter van 12 de laminaatvloer gelegd :) Mijn vriend doet dan weer altijd de afwas en houdt de keuken schoon en hij doet de tuin.

2. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik ben vooral ongeduldig dus als ik lang moet wachten doe ik het gewoon zelf :roflmao:

Novastar vindt dit leuk.
  3. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier een meubelmaker als partner en een woningstoffeerder als schoonvader. Ik laat dus al die dingen door de heren doen.. Maak het mezelf niet moeilijker als nodig:oops:

DastyQueen, Marbloempje en Bubblez vinden dit leuk.
  4. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Nou ik durf het bijna niet te zeggen maar ik doe niks :rolleyes:. Ja een ikea meubel in elkaar zetten maar ook dat gaat gepaard met een hoop lelijke woorden vaak. Gelukkig is mijn man best handig en kent hij een hoop handige mensen.

Bubblez vindt dit leuk.
  5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.995
    6.745
    113
    zuid-holland zuid
    Mijn man is heel precies in alles en ik neem het meestal niet zo nauw. Daarom probeert mijn man me voor te zijn met de meeste klussen, hij doet er 5x zolang over.... maar ja het eindresultaat is wel mooier.
    Het enige wat ik echt alleen mag doen is schilderen, dat vind ik heerlijk, kom ik helemaal tot rust. Ik ben eigenlijk altijd wel bezig met een kozijn of een deur of iets anders te schilderen.

Ik ben enigskind en heb ook fijne herinneringen aan klussen met mijn vader in de schuur. Er is een fotoserie van toen ik 4 was en de schuur mee ging beitsen. Afgelopen jaar heb ik met mijn eigen kinderen onze eigen schuur gebeitst en daar dezelfde soort fotos van gemaakt echt een familie traditie!

6. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik doe geen klussen in huis.

Mijn man is dol op klussen en kan het ook erg goed. Weer hebben ons huis gestript en hij heeft het weer opgebouwd (ik heb wel geholpen hoor). Ook heeft hij het huis van zijn zus en ouders verbouwd.

Ik doe wel het huishouden, dat "ziet" mijn man niet. Tenminste; dat zegt hij.

Ach, je moet elkaars kwaliteiten benutten :thumup::D

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Het is echt heel erg maar ik kan nog niet eens het nieuwe speelgoed van de kinderen in elkaar zetten... Laat staan grote klussen in het huis:roflmao: Mijn man kan alleen hele simpele dingen zoals een lamp ophangen, iets ophangen aan de muur of een simpele kast in elkaar zetten... Wij besteden hier dus altijd alle klussen in huis uito_O

Mamaa6 vindt dit leuk.
  8. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Ik doe hier ook de klussen in huis. Partner vindt het vreselijk en ik vind het leuk. Hij doet weer meer in het huishouden.
    Elektriciteit laat ik over aan mijn vader.
    Onderhoud van de auto doe ik ook. Als er iets gerepareerd moet worden doe ik dat samen met mijn vader.

Erger me ook helemaal stuk aan het programma help mijn man is klusser. :oops: Pak die hamer zelf, je gaat toch niet serieus 9 jaar wachten?! :eek:

Novastar en cowgirl80 vinden dit leuk.
  9. Neilia

Neilia Niet meer actief

Verven doe ik. Dat word ik heel rustig van in me hoofd :)
    Verder pak ik gerust dingen aan, want als ik op mijn vriend moet wachten dan is het een jaar later nog niet gedaan

cowgirl80 vindt dit leuk.
  10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn man weet niet dat ik weet hoe je een ruit in de achterdeur miet vervangen, hoe je moet behangen, schilderen, lamp ophangen etc. Hij denkt dat ik dat echt echt echt niet kan.... Hij is er alleen in de weekenden en is altijd weer verbaasd als ik een ‘typisch mannenklusje’ heb gedaan doordeweeks :roflmao: en ik laat dat lekker zo:roflmao::roflmao:

11. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Jaloers! Ik wil ook een timmerman. Houd zo van op maat gemaakte meubels ik huis:thumup:

Ik doe ook wel veel, net nog een oude kast gerenoveerd.

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Wij doen alles samen. Ml kan heel veel, wij hebben al het meeste van het huisgedaan. Badkamer kompleet keuken kompleet en paar jaarctrug zelfs ons dak gerenoveerd. Grote schuur gebouwd ook nog enige wat wij uitbesteedt hebben is een draagbalk plaatsen. Dat leek ons qua verzekering beter

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Wij doen alles samen. Ml kan heel veel, wij hebben al het meeste van het huisgedaan. Badkamer kompleet keuken kompleet en paar jaarctrug zelfs ons dak gerenoveerd. Grote schuur gebouwd ook nog enige wat wij uitbesteedt hebben is een draagbalk plaatsen. Dat leek ons qua verzekering beter

14. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Alles. Sommige dingen zoals boren met de klopboor doet man want dat vind ik eng maar ik kn het wel.

We klusssen vaak wel samen maar dat is niet de beste combinatie. Man vind dat zijn manier van werken dé manier is en loopt dus als een of andere aannemer mij rond te sturen als zijn personeel. Dat gaat altijd fout :D

Ook is ie stronteigenwijs en luistert hij niet naar zinvol advies van mij wat geresulteerd heeft in behang met een verkeerde kleur omdat ie toch niet naar het kleurbadnummer had gekeken zoals ik hem gezegd had, en ook de laminaarvloer bestond uit twee verschillende soorten omdat ie niet controleerde.

Misschien moeten we samen een baby nemen :D

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Oh handig!

Ik heb nog een paar klusjes:p

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik begrijp dat ook niet he.. wel schreeuwen maar niks doen

Ik zou het zelf echt zelf proberen. En anders iemand bellen die het voor mij deed. Ik ging toch niet jaren in de **** wonen omdat mn vent niks deed en ik te lui was.. no way

Syane, Manque en Miek89 vinden dit leuk.
  17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.812
    9.319
    113
    Gelderland
    Recent heb ik schilderwerk in huis gedaan. Ben nog lang niet klaar maar pak af en toe een nieuw kozijn/deur. Andere klussen doen we graag samen. En als het ons niet lukt schakelen we hulp in van mijn vader. Die is super handig!

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.320
    17.220
    113
    Ik kan ook aardig wat zelf doen. Het werkt alleen niet lekker met kleine kinderen om me heen ;)

19. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Och ja precies dit. Ik kan heel veel maar mijn man die werkt en als de kinderen thuis zijn kan ik niks doen haha.

20. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wij doen veel zelf. Stuken en vloerenleggen dan weer niet. Mijn partner dacht dat hij twee linkerhanden had maar als we het samen aanpakken gaat het prima en is hij enorm trots ;)

Deel Deze Pagina