Ik doe alles eigenlijk in huis, mijn vriend haat klussen! Hij heeft ook echt twee linkerhanden en wordt dan supersnel chagrijnig als het niet lukt Ik vind het wel leuk om te doen. Als iets te groot of moeilijk is krijgen we hulp van mijn superhandige zwager. Maar laatst heb ik samen met mijn stiefdochter van 12 de laminaatvloer gelegd Mijn vriend doet dan weer altijd de afwas en houdt de keuken schoon en hij doet de tuin.
Hier een meubelmaker als partner en een woningstoffeerder als schoonvader. Ik laat dus al die dingen door de heren doen.. Maak het mezelf niet moeilijker als nodig
Nou ik durf het bijna niet te zeggen maar ik doe niks . Ja een ikea meubel in elkaar zetten maar ook dat gaat gepaard met een hoop lelijke woorden vaak. Gelukkig is mijn man best handig en kent hij een hoop handige mensen.
Mijn man is heel precies in alles en ik neem het meestal niet zo nauw. Daarom probeert mijn man me voor te zijn met de meeste klussen, hij doet er 5x zolang over.... maar ja het eindresultaat is wel mooier. Het enige wat ik echt alleen mag doen is schilderen, dat vind ik heerlijk, kom ik helemaal tot rust. Ik ben eigenlijk altijd wel bezig met een kozijn of een deur of iets anders te schilderen. Ik ben enigskind en heb ook fijne herinneringen aan klussen met mijn vader in de schuur. Er is een fotoserie van toen ik 4 was en de schuur mee ging beitsen. Afgelopen jaar heb ik met mijn eigen kinderen onze eigen schuur gebeitst en daar dezelfde soort fotos van gemaakt echt een familie traditie!
Ik doe geen klussen in huis. Mijn man is dol op klussen en kan het ook erg goed. Weer hebben ons huis gestript en hij heeft het weer opgebouwd (ik heb wel geholpen hoor). Ook heeft hij het huis van zijn zus en ouders verbouwd. Ik doe wel het huishouden, dat "ziet" mijn man niet. Tenminste; dat zegt hij. Ach, je moet elkaars kwaliteiten benutten
Het is echt heel erg maar ik kan nog niet eens het nieuwe speelgoed van de kinderen in elkaar zetten... Laat staan grote klussen in het huis Mijn man kan alleen hele simpele dingen zoals een lamp ophangen, iets ophangen aan de muur of een simpele kast in elkaar zetten... Wij besteden hier dus altijd alle klussen in huis uit
Ik doe hier ook de klussen in huis. Partner vindt het vreselijk en ik vind het leuk. Hij doet weer meer in het huishouden. Elektriciteit laat ik over aan mijn vader. Onderhoud van de auto doe ik ook. Als er iets gerepareerd moet worden doe ik dat samen met mijn vader. Erger me ook helemaal stuk aan het programma help mijn man is klusser. Pak die hamer zelf, je gaat toch niet serieus 9 jaar wachten?!
Verven doe ik. Dat word ik heel rustig van in me hoofd Verder pak ik gerust dingen aan, want als ik op mijn vriend moet wachten dan is het een jaar later nog niet gedaan
Mijn man weet niet dat ik weet hoe je een ruit in de achterdeur miet vervangen, hoe je moet behangen, schilderen, lamp ophangen etc. Hij denkt dat ik dat echt echt echt niet kan.... Hij is er alleen in de weekenden en is altijd weer verbaasd als ik een ‘typisch mannenklusje’ heb gedaan doordeweeks en ik laat dat lekker zo
Jaloers! Ik wil ook een timmerman. Houd zo van op maat gemaakte meubels ik huis Ik doe ook wel veel, net nog een oude kast gerenoveerd.
Wij doen alles samen. Ml kan heel veel, wij hebben al het meeste van het huisgedaan. Badkamer kompleet keuken kompleet en paar jaarctrug zelfs ons dak gerenoveerd. Grote schuur gebouwd ook nog enige wat wij uitbesteedt hebben is een draagbalk plaatsen. Dat leek ons qua verzekering beter
Wij doen alles samen. Ml kan heel veel, wij hebben al het meeste van het huisgedaan. Badkamer kompleet keuken kompleet en paar jaarctrug zelfs ons dak gerenoveerd. Grote schuur gebouwd ook nog enige wat wij uitbesteedt hebben is een draagbalk plaatsen. Dat leek ons qua verzekering beter
Alles. Sommige dingen zoals boren met de klopboor doet man want dat vind ik eng maar ik kn het wel. We klusssen vaak wel samen maar dat is niet de beste combinatie. Man vind dat zijn manier van werken dé manier is en loopt dus als een of andere aannemer mij rond te sturen als zijn personeel. Dat gaat altijd fout Ook is ie stronteigenwijs en luistert hij niet naar zinvol advies van mij wat geresulteerd heeft in behang met een verkeerde kleur omdat ie toch niet naar het kleurbadnummer had gekeken zoals ik hem gezegd had, en ook de laminaarvloer bestond uit twee verschillende soorten omdat ie niet controleerde. Misschien moeten we samen een baby nemen
Ik begrijp dat ook niet he.. wel schreeuwen maar niks doen Ik zou het zelf echt zelf proberen. En anders iemand bellen die het voor mij deed. Ik ging toch niet jaren in de **** wonen omdat mn vent niks deed en ik te lui was.. no way
Recent heb ik schilderwerk in huis gedaan. Ben nog lang niet klaar maar pak af en toe een nieuw kozijn/deur. Andere klussen doen we graag samen. En als het ons niet lukt schakelen we hulp in van mijn vader. Die is super handig!
Och ja precies dit. Ik kan heel veel maar mijn man die werkt en als de kinderen thuis zijn kan ik niks doen haha.
Wij doen veel zelf. Stuken en vloerenleggen dan weer niet. Mijn partner dacht dat hij twee linkerhanden had maar als we het samen aanpakken gaat het prima en is hij enorm trots