welke gsm?En welk abonnement?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jee, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hoi Claartje,
    Bedankt voor je tip!Ik heb al een N95 aangeschaft via vodofone,zoals je kan lezen.Heb recenties nagekeken via internet sites en daar kwam hij juist goed uit de bus.We zien het wel... ;)

2. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik heb een Samsung Ladyphone met een abonnement van telfort. Mijn abonnement mag bijna verlengd worden en dan ga ik een nieuwe telefoon uitkiezen, weet alleen nog niet welke.....

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
  4. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Heb jij een tip voor mij voor een leuk dames toestel ? Heb een abonnement bij Telfort en met ingang van 1 augustus mag ik deze verlengen.... Wil dus een nieuw toestel, maar het aanbod is zoooooooooo groot, zie door de bomen het bos niet meer !

5. Niet meer actief

ik koop nooit de nieuwste modellen, deze staan vaak nog in de kinderschoenen en dan kan en mag je problemen verwachten.
    Ik ga nu een nieuwe aanschaffen mn oude is op, word een Nokia maar zeker niet de allernieuwste, vind dat zo zonde. (maar dat is met alle apperaten, koop nooit iets wat net uit is, meestal is de software of hardware gewoon nog in een probeer-stadium)

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    lentefee pas alsjeblieft op met nokia. nokia teert nog erg op de goede naam die ze in het verleden hebben opgebouwd, maar presteren al zeker weer een jaar of 2/3 onder de maat. pas dus op met welk toestel je gaat verlengen, zoek er echt genoeg informatie over op!
    ik ben zelf wel erg te spreken over SE op 't moment, weinig tot geen problemen en wel fijne toestellen

7. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb dan geen Abo, maar prepay van Orange. En ben hier super tevreden mee. Goed bereikbaar ..

Mijn telefoon is de Samsung E250, fijn toestel.

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb een Nokia 6111 met en KPN Hi abbo en ben over beiden zeer tevreden! Heb al jaren KPN Hi :)

9. Niet meer actief

he claartje, ik gebruik al jaren nokia en nog echt nooit problemen mee gehad, maar zoals gezegd ik pak nooit die aller nieuwste.
    fijne aan Nokia vind ik dat je ermee kan gooien en smijten en niet kapot te krijgen, en aangezien mijn foon erg vaak valt ;)

Bedankt voor je tip maar voor mij blijft t toch Nokia.

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hier de N95, en de goede tom tom versie komt eraan :) je hoeft namelijk niet perse die navigatie van de nokia te nemen.

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    o ja.. Lentefee, ga met de N95 maar niet gooien. Dat is niet aan te raden hihihihi.

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    haha, nee precies, dat bedoelde ik juist, die nieuwere toestellen van nokia kunnen dit écht niet meer aan! dat zijn echt hopeloze dingen. dus neem inderdaad niet het nieuwste model. eentje waar je nog goed grof mee om kan gaan is een 6230i of 6233i, maar persoonlijk vind ik dat wat fantasieloze dingen, maar dat is natuurlijk héél persoonlijk.

veel vrouwen vragen mij in de winkel ook wel 'welke vind jij mooier', als ze niet kunnen kiezen. ik antwoord hier nooit op, maar vraag gewoon door over wat ze belangrijk vinden. het boeit namelijk niet wat ik vind, want ik koop dat ding tenslotte niet. ;)

Deel Deze Pagina