welke gsm zou jij kiezen?

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke gsm zou jij kiezen?

1. LG optimus 5

2. HTC X

3. Samsung Galaxy Ace PLUS

4. anders nml...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou mezelf afvragen wat je belangrijk vind aan een telefoon.

Ik vond bijv een goede camera erg belangrijk waardoor de meeste telefoons al afvielen.
    Sony was ( geen idee of dat nu nog zo is ) de enige met een 12.1 MP camera.
    Dat was voor mij de reden om voor die telefoon te gaan.

En ik wilde van mn apple af!

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @saja
    nou weetje ik heb nog nooit een smartphone gehad. Was er tot voor kort ook niet mee bezig. Ik kan bellen en smse en vind het wel prima.
    Alleen merk ik dat de gsms erg slecht worden {manlief krijgt ook de 1e} en internet op gsm erg handig is zeker als we op vakantie gaan nu we geen laptop meer hebben.
    We wilde voor sint eigenlijk graag een tablet en ik wilde een nieuw navigatie systeem.....
    Nu heb ik besloten geen nieuw tablet,laptop en geen navigatie systeem te kopen maar dus beide een nieuwe gsm met abbo en internet... alle vliegen in 1 klap in mijn ogen.

Specifieke wensen zijn voor mij:
    *niet te klein maar ook niet al te groot. De samsung galaxy note bv vind ik echt té! Maar vind de samsung y weer erg klein.
    *niet al te moeilijk te bedienen maja daar kom ik pas achter als ik hem heb
    *camera moet redelijk zijn maar dat zal wel goed komen want heb nu een 2 megapixels

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

De meeste telefoons draaien op android ( behalve apple ) Dus het menu is vrijwel het zelfde.
    Dan moet je je afvragen wil je een touchscreen of niet?
    De meeste telefoons met touchscreen lijken groot maar zijn dit uiteindelijk niet omdat ze een groot scherm hebben en dus geen toetsen.

En als je wilt weten welke er lekker in de hand ligt ga naar een winkel pak een dummy en kijk hoe hij in je hand ligt ( hou er wel rekening mee dat een dummy vaak lichter van gewicht is )

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    iphone

5. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    waarom blijven mensen iphone roepen terwijl al duidelijk is gezegt dat die te duur wordt.

ik zou zeggen samsung, van de 3 die je noemt ben ik het meest weg van samsung.

mijn man heeft laatst een samsung gekregen een kleintje, en thuis hebben we wifi dus ideaal, buitenshuis geen internet maar bij de meeste bekenden waar we vaak komen kunnen we gewoon op de wifi.

6. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    iPhone, ben helemaal happy met die phone.
    Kies aub geen android-telefoon. Zoveel berichten op nu.nl over spywhere etc.

Heb je toevallig meer van Apple? iPad misschien?
    Vind iCloud helemaal geweldig. Alle foto's, muziek etc komt (als je wil) automatisch op beide producten.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Samsung galaxy s2 heb je nu voor leuke prijzen
    de samsung galaxy advance is tegelijk uitgekomen met de s3, vrij nieuw masr de s2 is beter.
    Htc one v heeft manlief, ik vind het een oed toestel. Htc one x vind ik vrij groot (net als s3)

8. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Hier helemaal happy met htc.. ook mn eerste smartphone en vind ideaal. Zou niet anders willen.
    En idd de meeste draaien op Android wat veel op elkaar lijkt maar tussen bijv htc en Samsung zit toch nog weer iets verschil kwa besturing. Precies kan ik t niet uitleggen hoor. Dus zou zoiezo in de winkel verschillende modellen proberen en kijken wat jij t prettigste vind werken.

9. XoXo

XoXo Niet meer actief

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @xoxo
    uhm... op die aanbieder kijk ik steeds maar zoals ik al aangaf vind ik het té duur. Hier kost hij idd geen 60 euro per maand maar maarliefst 45

de abbo's die wij nemen is
    1x 16.50
    1x 23

samen nog minder dan 1x die iphone :)

dus IPHONE IS TE DUUR :)

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @agter
    nope geen ipad, helemaal niks van dat alles
    Ik grap altijd dat ik pen en papier heb om te schrijven, een huis telefoon om te bellen en oja smse kan ik ook :)
    Nee zonder gekheid wij hebben verder niet echt snufjes. Het meest luxe wat we hebben is een breedbeeld tv van 10 jaar oud... of zou de nintendo en die wii toch luxer zijn :)

12. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ik zeg samsung!!! ik vind de iphone trouwens een waardeloze telefoon!

13. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik denk dan dat iedere smartphone je de 'apps' wereld in kan helpen. :)
    Mijn advies: kies een veilig besturingssysteem, waar weinig fishing en dat soort rotzooi bij bekend is (tenzij je van iedere app de volledige reviews wilt lezen).

14. XoXo

XoXo Niet meer actief

De eerste 9 maanden is hij de halve prijs ;)

Maar als je echt geen Iphone wil, zou ik voor een samsung gaan.

15. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Tja, als de iPhone afvalt is iets met het Android-besturingssysteem je enige optie.
    Samsung en HTC ontlopen elkaar dan niet zo.
    Het prijsverschil zit m in de scherpte van het display, de grootte van het scherm, en in het camera-gedeelte.
    Samsung heeft iedere paar maanden een nieuw, meest beste toestel. Dus die daaronder verliest snel zijn waarde.
    Htc wisselt wat minder snel van model. Dus 2e hands wat meer waard.

Denk dat ik zelf dan voor een Samsung zou gaan.
    Maar het blijft allemaal wel heel wat minder dan een iPhone. Het zijn goedkopere clonen en dat zie je in alles terug. (Sorry....).

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb zelf een Nokia Lumia 710, dit is een Windows Phone.
    En ik vind 'm echt super!! :D

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Windows Phone bestaat ook nog...

18. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Theoretisch wel, idd.
    Maar het is maar afwachten welke apps en voor welke prijs...
    Ik zie graag meer concurentie in operating systemen dan alleen iOS en Android. Maar of Windows dat gaat worden?

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik kan echt superveel apps downloaden, gratis en de echt populaire (Wordfeud bijvoorbeeld) voor een paar euro.
    De Marketplace van Windows valt me 100% mee!

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik ga dit x voor de sony experia T.
    Iphone gehad, vond ik niets. Samsung heeft mn moeder, ik kan er niet mee typen.
    Was altij meest tevreden met mn sony, en deze heeft een 13mp camera, dus daar ga ik voor!

Deel Deze Pagina