Ik ben er pas achter gekomen dat ik zwanger ben, nu ongeveer 6 weken. Dit is mijn tweede zwangerschap. Al twee dagen voor dat ik ongesteld had moeten worden was ik misselijk, ik vermoedde dus al iets.. en toen ik testte was het idd raak! Nu heb ik eigenlijk sindsdien lichte mentruatie-achtige krampjes.. alsof elk moment mijn menstruatie zou kunnen doorbreken.Het is niet de hele dag, maar af en toe.. Ik dacht eerst nog; dat gaat vast niet goed.. maargoed, tot op heden nog steeds geen bloed oid. Bij mijn eerste zwangerschap was ik niet zo snel misselijk, en herken de krampjes bovendien ook niet van toen.. Ga na het weekend de verloskundige even bellen maar vroeg me af of er meerdere meiden zijn hier die hetzelfde hebben ervaren? maak me toch wel een beetje zorgen..
Ik heb dit ook gehad vanaf 5 dagen voor mijn nod tot een week of acht. Heel verwarrend want dacht steeds alsnog ongesteld te gaan worden. Maar dat is nooit gebeurd en heb nu een gezonde dochter!
Ik heb dit ook gehad in het begin van de zwangerschap. De krampen schijnen te komen doordat je baarmoeder aan het groeien is. Soms had ik er zelfs wat donkerbruin bloedverlies bij. Ik vond het ook best eng allemaal. Ben nu inmiddels 16 weken zwanger en alles gaat goed met de kleine!.
Heb ik ook de eerste paar weken gehad, schijnt te komen door de groei van de baarmoeder. Niks zorgwekkends dus!
De eerste weken van mijn zwangerschappen had ik altijd dezelfde kwaaltjes als vlak voor/tijdens menstruatie. Ik vind daar geen pijl op te trekken. Het blijft gewoon het eerste trimester afwachten.
Ik heb het ook gehad en nog best lang ook (tot een week of 18, zo af en aan). Voelt rot maar het is, zoals je hier leest, best normaal.
Ik heb het ook tot best een lange tijd gehad. Tot een week of 11. Het is inderdaad het groeien van je baarmoeder en het oprekken van je banden. No worries!
Ik heb geen kraampjes, maar had dit bij mijn eerste zwangerschap wel. Ik merk nu ook dat ik een totaal andere zwangerschap heb dan bij de eerste (niet misselijk, niet moe). Succes
Dank jullie wel dames! Dit stelt me al een beetje meer gerust.. Hopen dat het snel over gaat! En kan niet wachten tot de termijnecho om te zien dat alles goed is..
Dit is heel normaal. Vanaf NOD tot week 7 ongeveer iedere keer als ik, volgens de berekening, weer een week verder was had ik 4 dagen last van menstruatie/diarree krampen. Nu in week 8 + 4 en nog niet dezelfde krampjes gehad, nu maak ik me juist zorgen dat ik nog geen krampjes heb haha.
Bij eerste voelde ik flinke menstruatiekrampen en dacht, oh ik zal nu wel elk moment ongesteld worden. Dacht helemaal niet aan zwangerschap. Maandverband gepakt zodat ik niet zomaar overvallen zou worden. Heb dus serieus een heel pak maandverband opgebruikt (zonder een druppel bloed...) voordat er eens een kwartje ging vallen. Heb tot ongeveer 8 wkn vrijwel dagelijks krampen gehad. Maar nooit een druppel bloed en een zooi andere kwaaltjes erbij. Bij de tweede heb ik geen krampen gehad, alleen bandenpijn. Bij de derde kreeg ik krampen al dagen voor NOD (+ bandenpijn).
Zoals je vast al gelezen hebt: het hoort erbij. Het is zelfs een goed teken, je baarmoeder groeit om ruimte te maken voor je kleine, en dat geeft die krampjes Gefeliciteerd!
Ik heb dit ook gehad, vanaf voor m'n NOD. Dacht dus ook ongesteld te worden. Het heeft aangehouden tot een week of 12.