welke gynaecoloog

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door bumbelB, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumbelB

bumbelB Nieuw lid

13 dec 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo ,
    ik ben momenteel zwanger van ons tweede kindje :)
    ik hoop dat ik mijn vraag juist heb geplaats hier
    bij onze eerste had ik een heel bekwame gynaecoloog
    maar dat was 2uur wachten en na 10 min weer buiten (beetje aan de lopende band gevoel)
    ik was ook 17 jaar toen dus in mijn omgeving werd met de zwangerschap meer als "ohnee" om gegaan heb dus ook veel slechte reacties gekregen en zelfs een dilemma met dokter . ik heb wel heel hard genoten van de zwangerschap samen met mijn man maar nu ik zwanger ben van ons tweede (gezinnetje compleet) wil ik natuurlijk niets meer missen en leuke echo's enz. ik zelf heb geen familie dus kan niet echt bij moeder gaan praten over onze bezorgdheden dus ik en mijn man zijn echt opzoek naar een gynaecoloog die er haar tijd voor neemt en elke zwangerschap als bijzonder ziet.
    ik woon wel in België regio Kempen , dus hoop dat er hier ook mama's zijn die in de Kempen wonen ;)

2. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Moet jij perse bij een gyn of is dat in België gebruikelijker? Een verloskundige met eigen echo apparatuur zou ook een optie kunnen zijn. Je loopt dan niet in een ziekenhuis, maar in een praktijk. Dat geeft vaak al minder het gevoel van lopende band werk.

Oja, en natuurlijk proficiat!

3. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Allereerst gefeliciteerd! Wat naar voor je dat je bij je eerste zwangerschap het gevoel had dat het lopende band werk was. Als jij niet tevreden bent met de gyn die je op dat moment hebt, kun je dat (naar mijn weten) gewoon aangeven eb vragen of je iemand anders mag. Bij mij hebben ondertussen 3 gyn's downunder gekeken, waaronder een mannelijke gyn (vriendlief heeft daar nogal moeite mee ;)). Nu heb ik gelukkig een vrouwelijke maar als ik toch die man had gehad had ik voor mijn vriend om iemand anders gevraagd. Lijkt mij toch geen probleem.

Succes ermee! En ik hoop dat je een fijne 2e zwangerschap hebt!

Deel Deze Pagina