Last van winderigheid tijdens...

Discussie in 'De lounge' gestart door Chaimaa, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaimaa

Chaimaa Lid

12 sep 2006
    81
    0
    0
    Administratieve medewerker
    het klaarkomen...
    Pff schaam me diep...na het vrijen doet mijn man mij helpen met het klaarkomen...maar tijdens het klaarkomen laat ik altijd een scheetje...:):):):):)
    Daardoor durf ik niet meer klaar te komen...mijn man die zegt altijd van dat ik me nergens hoef te schamen maar toch!!!
    Ben benieuwd wie dr nog meer last van heeft....
    Hopelijk ben ik niet de enige..

Liefs C

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik heb het wel eens gehad flak na het klaarkomen haha wij lachen ons er meestal dood om,,Of ik heb eens 3 scheten gelaten onder sex,, ik kon er echt niks aan doen voor ik het wist was het er al uit, bij de laatste scheet vond manlief het niet leuk meer en stond op het punt om te stoppen,, ik lag helemaal dubbel! Dit is 1 keer gebeurd.

Meid ik snap dat het niet fijn voor je is, vooral als het vaak gebeurd. Ik heb eigenlijk geen tips.. Ja mischien billen bij elkaar knijpen:)

3. Skye

Skye Niet meer actief

Ach, ik denk dat het iedereen wel eens gebeurd (perongeluk). Wij komen hier in ieder geval niet meer bij (althans.....ik). Ik lig dan gelijk helemaal dubbel. Maar snap dat het vervelend is als het elke keer onder het klaarkomen is! Is het echt een kontscheet?? Je kan ook nog zoiets als een kutscheet krijgen!

4. Chaimaa

Chaimaa Lid

12 sep 2006
    81
    0
    0
    Zoo wat een opluchting...dacht echt dat ik de enige was...Ik lach me ook altijd dood erom.....Maar op gegeven moment is het niet meer grappig...het verpest echt het gevoel.......
    En wat betreft het billen bij elkaar knijpen....soms floept het gewoon doorheen...:):):)

Liefs Chaimaa

5. Chaimaa

Chaimaa Lid

12 sep 2006
    81
    0
    0
    Meestal een kontscheet....Heb 1 keer dat het uit mijn vagina kwam......

Wel grappig mijn man dacht echt dat ik enige was bij wie dit gebeurde hahhaha......

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

gebeurd hier geregeld, wij kunnen er alleen maar om lachen:D tenzij je ze ruikt :)

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    lmao:d

8. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    ik zou me er niet druk om maken, een man is tijdens het klaarkomen ook niet altijd even charmant toch :D

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    laughing my ass off,
    dan heb jij er iig geen last meer van.

10. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Nee inderdaad;)

11. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    nee geen last van hahahaha.....sorry moest wel erg lachen toen ik je verhaal heb gelezen......heb je echt last van winderigheid uit je anus? of komen ze uit je vagina? die scheten...:D

12. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

nee geen last van, ik heb nog nooit een scheetje gelaten in het bijzijn van manlief :$ zou me denk ik doodschamen als het gebeurd tijdens de sex haha

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Maar dit geeft toch helemaal niet. Je hoeft je toch helemaal niet te schamen voor je eigen man. Ik neem aan dat jullie er samen om lachen en dat hij dit aan niemand verteld. Jullie zijn toch één.

Ik heb het zelf eigenlijk nooit. Maar mijn man zal er niet vreemd van opkijken als ik het wel per ongeluk doe.

14. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

helemaal mee eens!

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou als we aan het vrijen zijn en hij stoot zeg ik zelf soms wel eens van joh wacht ff anders schiet er een scheet uit:p

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Echt niet?
    Jeetje, als ik ze altijd zou moeten inhouden bij hem, zou ik vaak buikpijn hebben ;)

17. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

jeee wat zul jij dan een buikkramp hebben :p
    is toch heel iets normaals? mijn man laat ook scheten hoor... stjah wat eruit moet, moet eruit.... :p ik schaam me er niet voor hoor... maar tis nou ook weer niet zo dat ik er echt ffe voor ga zitten en dan ga lopen ruften in het bijzijn van mijn man... vind ik niet echt vrouwelijk... maar als het eens gebeurd tsjah dan lachen we er vaak om :p

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee idd. ik hoef nooit zo vaak scheten te laten op de een of andere manier. maar mn man laat ook scheten wara ik bijzit en andersom net zo hoor. boeiend. tijdens het klaarkomen is het wel vervelend idd.

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hier hetzelfde hoor, vind het ook maar vreemd dan vrouwen en mannen dit doen in het bijzijn van elkaar :$

20. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Echt? :D
    Ik zou het ook nooit doen bij anderen, bij visite, in de winkel etc.. maar als ik me zelfs bij m'n eigen vriend met wie ik samenleef moet inhouden.. nehh..

Maar misschien heeft dat ook met opvoeding te maken hoor. Mijn ouders waren er ook heel makkelijk in, dus weet van kind af niet beter dat het binnen het gezin gewoon moet kunnen.

Deel Deze Pagina